Online-ul romanesc in saptamana 26 martie - 1 aprilie
Dupa sase saptamani consecutive de scadere, consumul la nivel general de piata a avut o revenire spectaculoasa, inregistrand un avans de 8,5% in plus pentru numarul mediu de afisari pe zi, care ajunge astfel la 48,7 milioane si de 6% pentru numarul mediu de vizite pe zi, urcand la un total de 11 milioane.
Top companii:
• Internet ProTV - isi pastreaza pozitia de lider, avand o crestere substantiala de 4% fata de saptamana precedenta, ceea ce inseamna un total de 1.075 mil. vizitatori unici in medie pe zi (619.936 unici neduplicati), respectiv 4.9 mil afisari, cu 9% mai mult fata de intervalul anterior
• Mediafax Group - creste cu 3% la numarul de unici in medie pe zi, care ajunge la 965 mii, si cu 7% la suma paginilor vizualizate, mai precis 4.1 mil in total
• Q2M Interactive Advertising - are una din cele mai vizibile tendinte de crestere, dar plusul de 6.5% nu ajuta grupul sa depaseasca pragul de 700 mii. Ramane la 692 mii unici in medie pe zi si la 2.6 mil. de afisari, cu 8.7% mai multe
• Adevarul Holding - are un plus de 5% si un total de 407 mii de clienti unici in medie pe zi.
Top cele mai vizitate site-uri:
Se observa o crestere la nivelul tuturor segmentelor de piata, dar clasamentul site-urilor ramane neschimbat:
1. Cancan.ro - este lider cu 289 mii de vizitatori unici in medie pe zi, ceea ce inseamna un trafic cu 2.3% mai mare fata de saptamana precedenta
2. Sport.ro - cel mai citit site de sport se apropie tot mai mult de liderul topului, cu cei 275 mii unici in medie pe zi, in crestere cu 4% fata de intervalul anterior
3. Stirileprotv.ro - urca la 267 mii vizitatori unici in medie pe zi datorita plusului de trafic de 2%
4. Libertatea.ro - ramane in afara top 3 chiar daca are are o crestere de 5% si un total de 254 mii unici in medie pe zi.
Pe acelasi subiect: