Prin programul Google Engage, participantii vor primi acces gratuit la resurse educationale pentru a-si creste atat propria afacere, cat si afacerile clientilor.

Programul include sesiuni de training privind publicitatea online, materiale promotionale, precum si cupoane AdWords gratuite, in valoare de 250 de lei fiecare, ce pot fi folosite pentru atragerea de noi clienti. Prin inscrierea in program, agentiile au totodata acces gratuit la certificare Google AdWords, putand deveni "Google Certified Partner".

"Am creat deja un website dedicat programului si vom organiza o serie de evenimente Engage despre folosirea celor mai eficiente mijloace de advertising. Evenimentul de lansare va avea loc miercuri, 2 noiembrie, si cu aceasta ocazie invitam toate agentiile de profil sa se inscrie in program", a spus Rares Rusu, marketing manager la Google Romania.

Primul eveniment Engage are loc miercuri si este organizat de echipa Google Romania, avand ca invitati experti Google si agentii din alte tari in care programul a avut deja succes. Agentiile care doresc sa participe si sa se inscrie in program pot aplica online pe pagina Google Engage Romania.

Google, proprietarul celui mai popular motor de cautare pe internet, a deschis, la 1 noiembrie 2010, un birou in Bucuresti, echipa din Romania fiind coordonata de Dan Bulucea.