eMAG: Primul logo care se schimba in functie de momentul zilei
Ca parte a unui proces de rebranding demarat la inceputul lunii septembrie, eMAG a devenit prima companie din Romania care a adoptat conceptul de logo dinamic, care se schimba in functie de anumiti parametri, retailerul online avand practic la indemana un numar nelimitat de variante de logo, potrivit Business Magazin.
“Imaginea de brand se va schimba pe site deocamdata doar in functie de momentul zilei, al saptamanii sau de anumite evenimente, factorul diferit fiind un obiect mereu rosu”, explica Radu Apostolescu, directorul de marketing al companiei, decizia de avea o imagine de brand dinamica, la fel cum se intampla si in cazul Google, care isi modifica logo-ul in functie de diverse evenimente.
Apostolescu nu a dat insa detalii despre investitia necesara procesului de rebranding derulat de Brandient, mentionand doar ca nu a fost una foarte mare.
Conceptul de logo dinamic a mai fost propus anterior de catre Brandient mai multor companii romanesti, insa niciuna nu a acceptat pana acum propunerea, preferand o imagine de brand fixa, probabil de teama de a nu crea confuzii in mintea consumatorilor.
Citeste continuarea pe www.businessmagazin.ro
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS