Nu va grabiti insa la cumparaturi! Nu este vorba de o mare reducere pe care magazinul online de electrocasnice a facut-o, ci de o eroare a sistemului informatic care gestioneaza vanzarile.

Compania spune ca din cauza unei probleme de interconectare intre serverele interne şi centrele de date care a dus la desincronizarea mecanismelor de actualizare, preţurile de vanzare pentru 463 de produse au fost afectate pe site-ul eMAG.ro. Astfel, anumite produse au putut fi achiziţionate cu un pret mult mai mic decat valoarea reala iar altele cu un pret mai mare. 

„Din respect pentru clienti, celor care au comandat produse la preturi mai mici decat oferta normala le vom livra produsele exact la pretul respectiv iar celor care au comandat la preturi mai mari le vom actualiza comenzile la pretul de lista corect. Livrarile se vor face in limita stocului disponibil si in ordinea primirii comenzilor, dupa procedura normala,” a declarat Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.   

O prim estimare a diferentelor de pret cauzate de eroarea tehnica pe care eMAG le va onora se ridica la suma de aproximativ 132.000 lei ( peste 30.000 de euro). Au fost vandute 18 televizoare afisate cu pret mediu 180 lei fata de 2700 lei, 27 notebookuri afisate la un pret mediu de 130 lei fata de 1800 lei precum si alte produse diverse insumand 248 comenzi primite intre orele 2 si 9:30. 

Ca urmare a erorii tehnice, in aceasta dimineata a fost necesara resincronizarea tuturor sistemelor, ceea ce a dus la indisponibilitatea de peste o ora a site-ului, cea mai mare perioada de acest fel din ultimii doi ani.