Concluziile celor doi jurnalisti sunt urmatoarele:

- Apple vrea sa construiasca un televizor mult mai performant si mai usor de folosit decat orice altceva exista pe piata in acest moment    

- Apple isi propune sa ceara de doua ori mai mult pe el 

- Apple doreste sa creeze o "companie virtuala de cablu" cu un continut extrem de cuprinzator 

- Apple va plati furnizorilor de continut practic nimic 

- Apple tinteste sa obtina venituri de pe urma unor abonamente, precum companiile de cablu in prezent

- Apple incearca sa reduca toate companiile de cablu la simpli purtatori de semnal prin redesenarea si controlarea interfetei televizorului.

Claire Atkinson spune ca cei de la Apple au abordat deja companiile de cablu, incercand sa le faca sa renunte la "cutiile urate" si sa-i lase pe ei sa redeseneze “accesibilitatea si look-ul” interfetei TV, dar si sa le permita gestionarea utilizarii latimii de banda in retele de cablu.

Raspunsul companiilor de cablu: nici sa nu va treaca prin cap asa ceva.

Mai mult Apple a incercat sa se intalneasca si cu companiile care asigura continutul (unele dintre ele detinute de firmele de cablu) pentru a le convinge sa renunte la a le mai livra acestora continut. 

Pariul Apple este sa transforme canalele tv in aplicatii care sa ruleze pe toate device-urile lor. 

Visul Apple pare a fi foarte aproape de cel al fiecarui consumator: "Lasa-ma sa ma uit la ce vreau eu, sa ma uit atunci cand vreau eu, sa ma uit fara a plati un brat sau un picior pentru asta."

Aceasta pare sa fie gandirea celor din echipa lui Cook. Daca Apple va reusi sa si duca la bun sfarsit aceasta strategie ramane de vazut.