Avantajele acestui serviciu sunt de la sine intelese pentru soferi, dar si pentru producatorii auto.

Astfel, dupa ce au vandut masina, dealerii si producatorii pot comunica cu soferul, pot face sondaje, pentru a primi feed-back despre multumirile sau nemultumirile clientului legate de autoturism.

Pentru clienti, legatura la Internet ar asigura o comunicare mai eficienta, iar prin integrarea intr-un sistem special ar putea fi prevenit furtul.

De acest serviciu vom putea beneficia peste doi-trei ani. Cam acesta este termenul pana la care autoturismele vor fi echipate cu o conexiune Internet integrata, estimeaza specialistii din industria auto, care au participat la Congresul Automobilwoche din Berlin.

Acestia considera ca Internetul va deveni un element obisnuit in modelele ce vor fi lansate peste doi-trei ani si ca urmare, se va forma o retea de comunicare intre automobile.  

Soferii vor putea primi astfel informatii in timp real despre conditiile de drum, pozitia radarelor sau vor putea sa comunice cu service-ul pentru rezolvarea unor potentiale probleme tehnice. Internetul ar rezolva multe probleme ale soferilor de astazi.

BMW, Chrysler si Mercedes-Benz au deja acest serviciu in SUA pentru anumite modele.