Cum si cand vom avea Internet in masina
Incepem sa devenim din ce in ce mai dependenti de Internet: acasa, la serviciu sau pe telefon. Dupa companiile de telefonie mobila, urmatoarea miscare apartine constructorilor auto, care pregatesc conexiunea la Internet pentru pachetul de baza al dotarilor masinilor.
Avantajele acestui serviciu sunt de la sine intelese pentru soferi, dar si pentru producatorii auto.
Astfel, dupa ce au vandut masina, dealerii si producatorii pot comunica cu soferul, pot face sondaje, pentru a primi feed-back despre multumirile sau nemultumirile clientului legate de autoturism.
Pentru clienti, legatura la Internet ar asigura o comunicare mai eficienta, iar prin integrarea intr-un sistem special ar putea fi prevenit furtul.

De acest serviciu vom putea beneficia peste doi-trei ani. Cam acesta este termenul pana la care autoturismele vor fi echipate cu o conexiune Internet integrata, estimeaza specialistii din industria auto, care au participat la Congresul Automobilwoche din Berlin.
Acestia considera ca Internetul va deveni un element obisnuit in modelele ce vor fi lansate peste doi-trei ani si ca urmare, se va forma o retea de comunicare intre automobile.
Soferii vor putea primi astfel informatii in timp real despre conditiile de drum, pozitia radarelor sau vor putea sa comunice cu service-ul pentru rezolvarea unor potentiale probleme tehnice. Internetul ar rezolva multe probleme ale soferilor de astazi.
BMW, Chrysler si Mercedes-Benz au deja acest serviciu in SUA pentru anumite modele.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS