Pasagerii Tarom vor putea efectua singuri formalitatile de check-in incepand din martie
Tarom introduce un serviciu de check-in la chiosc. Acesta va fi valabil pentru zborurile interne si internationale, operate de companie cu plecare de pe Aeroportul International Henri Coanda.
Noul serviciu va fi implementat pentru a se reduce timpul de asteptare in fata ghiseelor de inregistrare si pentru a reduce fluxul pasagerilor catre portile de imbarcare, evitandu-se astfel aglomeratia.
Aplicatia check-in la chiosc ofera posibilitatea pasagerilor sa efectueze singuri formalitatile de inregistrare pe zbor si este dezvoltata, in premiera, in limba romana. In plus, aplicatia va fi disponibila pentru pasagerii Tarom in alte 14 limbi de circulatie internationala, printre care engleza, franceza, spaniola, italiana, olandeza, rusa.
Clientii isi vor putea alege locurile in avion pe baza biletului electronic, a cartii de identitate sau a pasaportului, scrie Mediafax.
Identificarea si inregistrarea vor fi efectuate in baza cartii de identitate.
Serviciul de check-in online este disponibil pentru toti pasagerii Tarom care se afla in posesia unui bilet electronic valid, pe unul dintre zborurile operate de avioanele companiei sau pe cele realizate in cooperare cu liniile aeriene partenere - Air France, KLM si Air Europa - si operate cu aeronavele acestora.