Nu parcati pe bulevardul Ion Mihalache intre 7:30 si 19:30! Se salta masinile
Primaria Capitalei le propune un experiment celor care locuiesc pe blv. Ion Mihalache. Daca isi lasa masina parcata pe bulevard intre 7:30 si 19:30 seara va fi ridicata si vor trebui sa plateasca pentru recuperarea ei peste 800 de lei. Daca experimentul va da rezultate dorite, se va extinde si in alte zone din Capitala.
Oficialii Primariei generale vor sa elibereze bulevardele din Bucuresti ridicand masinile. Ce daca nu sunt locuri de parcare suficiente si 11 soferi se bat pe un singur loc? Pentru ei nu construieste nimeni parcari.
De luni dimineata trebuie insa sa fie cu ochii in patru cand isi lasa masina. Pentru inceput, edilii vor sa ridice toate autoturismele oprite pe bulevardul Ion Mihalache, de la Piata Victoriei, pana la intersectia cu Turda.
Segmentul de bulevard vizat are aproximativ 1,5 kilometri. Duminica, cand multi bucuresteni sunt plecati din oras, in zona erau parcate aproximativ 300 de autoturisme. In timpul saptamanii, se aduna 500, pentru ca responsabilii n-au amenajat in zona cel putin 500 de locuri de parcare.
De luni, daca vor fi ridicate aceste masini, se vor strange peste 400.000 de lei intr-o singura zi.
Si pentru taximetristi parcarea va fi o problema. De la Piata Victoriei si pana la strada Turda sunt trei statii de parcare pentru taxiuri.
Asadar, daca luni va lasati masina pe bulevardul Ion Mihalache, fostul 1 Mai, si n-o mai gasiti, cautati-o pe Aleea Matelotilor. Acolo o va duce firma care salta autoturismele in sectorul 1. Taxa de ridicare, transport si depozitare este de 833 de lei si creste cu 357 de lei pe zi. Din acesti bani, doar 20% merg la bugetul primariei, restul sunt incasati de cei care ridica masinile.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS