Lucrarile parcarii de la Universitate, blocate de ruine
Ruinele academiei Sfantul Sava blocheaza santierul viitoarei parcari de la Universitate. Sapaturile au scos la iveala pavaje, pereti si piese de ceramica vechi de 300 de ani, asa ca arheologii au de acum prioritate.
Desi constructorul a adus pe santier 50 dintre cei mai harnici si mai dedicati muncitori care sa dea la lopata, lucrarile avanseaza cu greu pentru ca nimeni nu stie cu exactitate ce se afla sub picioare si arheologii au pentru prima data ocazia sa priveasca atat de adanc in istoria Bucurestiului.
Prezentul in care orasul urla dupa un loc de parcare se intalneste cu trecutul acoperit inca de pamant. In zona in care Primaria vrea sa construiasca un pasaj subteran pentru 300 de masini, au intaietate arheologii. Municipalitatea le-a oferit sansa sa se desfasoare cu niste conditii, plus un termen limita. In final autoritatile vor sa aduca inapoi statuile mutate in parcul Izvor si sa creeze o piateta aerisita.
Arheologii spun ca se asteptau sa gaseasca in zona respectiva ruinele Academiei Sfantul Sava.
De partea cealalta, autoritatile anunta ca proiectul nu este in pericol si ca, in cel mai bun caz, vestigiile vor fi integrate in viitoarea constructie.
Mai pe romaneste, cei care vor parca la Universitate, ar putea plati odata cu parcarea si accesul intr-un veritabil muzeu. Deja au fost gasite ziduri groase de sustinere ale fostei academii, pavaje de la 1800, conducte de apa si de canalizare.
Mai multe despre:
#parcare Universitate#parcari bucuresti
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS