Vanzarile DVD-urilor au scazut cu peste 20% in primul sfert al anului 2011, acest lucru lasand o gaura de peste 500 de milioane de dolari in conturile companiilor. Profiturile acestui tip de produse media au fost reduse dramatic, chiar daca studiourile au incercat sa explice fenomenul prin perioada nefavorabila a sarbatorilor pascale combinata cu lansarea concomitenta a mai multor blockbustere.  

Un studiu realizat de Digital Entertainment Group a mai aratat ca nici inchirierile de DVD-uri nu mai “merg” la fel de bine ca inainte, diminuandu-se cu aproximativ 36%. In schimb, consumatorii par sa prefere acum varianta vizionarii filmelor pe internet, ori platind un abonament ce le ofera acess nelimitat sau platind pe film - sistemul "video on demand" (video la cerere).

Cei de la Netflix ( cea mai mare companie de streaming online de filme din SUA) au inregistrat cresteri in profit de pana la 33%, adica in jur de 695 milioane de dolari.    

Sursa: www.guardian.co.uk