In cat timp poti traversa centrul pe pasajul Basarab intr-o zi lucratoare. Ce alte probleme apar? VIDEO
Inevitabilul s-a produs. Mult asteptatul pasaj Basarab pare sa fi rezolvat o mare problema de trafic in Bucuresti, numai ca luni a fost data peste cap circulatia pe bulevardele adiacente.
In loc sa mearga snur, masinile s-au blocat chiar si in afara orelor de varf. Oficialii din primarie, mai cer o saptamana de rabdare pana cand se sincronizeaza semafoarele si trimit politistii sa faca ordine pe banda intai.
La prima ora, intr-o zi lucratoare, bucurestenii au vrut sa vada cat timp economisesc atunci cand traverseaza centrul pe pasajul Basarab. Visul tine doar doua minute cat treci de la un capat la celalalt din Militari si pana in Banu Manta pentru ca apoi sa te trezesti subit.
Pe sens, cate 6.000 de masini pot trece in fiecare ora. Problema este ce faci atunci cand viteza scade la zero si pui sute de vehicule in coloana, la semafor. Exact ca intr-o palnie, doua benzi rapide de pe pod se topesc in doua lente.
Pana cand politistii prind curaj si ii amendeaza pe cei care ignora semnele de circulatie, mai trebuie reglat ceva in angrenaj. Semafoarele..
Chiar si in afara orelor de varf, zona nevralgica este intersectia dintre Titulescu si Felix.
Soferii care vin din Pasajul Victoria se incoloneaza pe sute de metri catre Pasajul Basarab. La primarie s-au facut simulari de incarcare a traficului, iar Basarabul rezista in teorie haosului. Are insa nevoie si de dovezi de bun simt din partea oamenilor.
La fel cum s-a intamplat pe bulevardele Turda sau Mihalache, politistii si platformele vor face legea in perioada urmatoare, pana cand traficul va intra in normal. Ceea ce ar fi oricum o premiera in Bucuresti.
Coada la… traversarea podului. Soferii s-au imbulzit de dimineata sa incerce Pasajul Basarab. Vezi cum se circula
Bucurestenii au facut coada la Pasajul Basarab cu o ora inainte de deschiderea oficiala anuntata, astfel ca intre orele 6.00 si 10.00 dimineata, mai mult de 4.000 de vehicule traversasera podul.
Primarul Sorin Oprescu estimeaza ca pasajul va fi tranzitat zilnic de 80.000 de masini. Pasajul este monitorizat in permanenta de peste 30 de camere video fixe si mobile si de echipaje ale Politiei Locale.
"Nu ma asteptam sa fie atat de multi soferi la prima ora. M-a amuzat cel care statea la coada ca sa fie primul care trece podul. In intervalul orar 6.00-10.00 dimineata au fost aproximativ 4.000 de vehicule. Estimam ca zilnic sa treaca peste pasaj 80.000 de masini", a spus Sorin Oprescu.
Pe pod au fost montate 23 de camere fixe si doua mobile, iar sub pod sunt alte patru fixe si doua mobile.
Totodata, Pasajul Basarab este monitorizat continuu de o echipa a Politiei Locale de la Dispeceratul de securitate amplasat sub pod.
Sursa video: Ziarul Financiar
Pe Pasajul Basarab circula de duminica si tramvaiele liniei 34. Regia Autonoma de Transport Bucuresti a anuntat ca tramvaiele liniei 34 vor circula pe traseul actual intre Calea Vitan si Bulevardul Banu Manta, apoi pe un traseu prelungit pe Soseaua Nicolae Titulescu, Pasajul Basarab, Soseaua Orhideelor, Bulevardul Vasile Milea, Bulevardul Timisoara, Calea 13 Septembrie, Bulevardul Ghencea, pana la terminalul "Ghencea".
Pasajul Basarab are 1,9 kilometri si este cel mai lat pod hobant urban din Europa. Acesta face legatura rutiera si de tramvai intre Bulevardul Nicolae Titulescu - Soseaua Orhideelor - Podul Grozavesti - Bulevardul Vasile Milea, respectiv Soseaua Grozavesti, intregindu-se astfel inelul principal de circulatie al Municipiului Bucuresti in partea de nord-vest. Proiectul cuprinde doua traversari majore de obstacole, a raului Dambovita peste podul existent largit si a caii ferate in zona Garii de Nord.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS