Codul galben, mana cereasca pentru comerciantii de lopeti si freze
Pentru comerciantii care au de vanzare lopeti, freze de mici dimensiuni sau raclete codul portocaliu insotit de multa zapada a fost mana cereasca. Aceste produse sunt acum vanate de parca ar fi de aur, iar pe romanii care s-au inghesuit sa le cumpere nu i-a lovit harnicia ci disperarea. Asta s-a intamplat dupa ce soferii au aflat ca autoritatile le vor ridica masinile, daca le gasesc inghetate pe sosele.
Potrivit comerciantilor intervievati, reginele balului au fost de departe lopetile.
Petre Dumitru, sef de raion intr-un magazin bucurestean, ce comercializeaza astfel de produse spune ca acestea nu stau mai mult de o ora pe raft, dupa ce le pune. Este vorba despre lopeti si astazi numai din magazinul lui s-au vandut peste 500 de bucati.
Cum o lopata costa circa 50 de lei, un calcul simplu ne arata ca pentru 500 de bucati ori 50 de lei bucata, magazinul va incasa extrem de usor intr-o saptamana 175.000 de lei.
Cumparatorii care cauta lopeti in aceasta perioada iau de obicei si sare. Sunt magazine in care sarea nu se mai gaseste pe rafturi.
“Putem vinde si un tir de sare pe saptamana. Cata sare intra intr-un tir? 17 tone!”, explica un vanzator.
Si frezele au fost la mare cautare. In unele magazine din Capitala nu se mai gasesc in momentul de fata. S-au vandut toate chiar daca pretul lor depaseste in unele cazuri chiar si 1.000 de euro.
Unul dintre vanzatorii intervievati spune ca nu au stocuri necesare la cat ar trebui sa vanda.
Bucurestenii, in special, au dat iama in magazine cand au auzit ca primariile au inceput sa ridice masinile lasate-n drum. Un student din sectorul 6 n-a fost iute de picior si a primit 600 de lei amenda. In semn de protest a achitat-o cu fise.
Scene de-a dreptul comice au avut loc si pe Calea Rahovei din Bucuresti. Cum primaria nu are niciun contract cu firmele de deszapezire nu are nici cu cele care ridica masini. Asa ca.....
“Ridicam masinile, le mutam putin mai incolo, curatam zapada apoi le aducem inapoi. Cine plateste? Este o actiune de voluntariat”, explica unul dintre cei implicati in actiunea de voluntariat in cauza.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS