Iti pregatesti masina de iarna? Pune de-o parte cam 1.000 de lei! VIDEO!
Pregatirea de iarna pentru un automobil accesibil va poate costa anul acesta cam 1.000 de lei, bani in care intra o minima revizie, anvelope de iarna si, poate, un acumulator nou.
Cele mai serioase reprezentante ofera revizia de iarna gratuit. Asta inseamna ca un mecanic va inspecta masina din bara in bara. Aici, apare problema pentru ca sigur va gasi ceva in neregula si incepi sa numeri sutele de lei.
"Antigelul are temperatura de inghet la minus 5 grade. Trebuie sa completam", spune specialistul.
Cea mai ieftina interventie ne costa deja 20 de lei, adica un litru de antigel pur. O nimica toata pe langa ce urmeaza.
Desi Codul rutier inca nu ne obliga sa ne echipam masinile cu anvelope de iarna, sute de soferi fac de acum coada la vulcanizare.
Manopera costa cel putin 60 de lei. Un set complet de roti depaseste 800 de lei. Pentru masini mai mari si SUV-uri, inmultiti preturile cu patru. Nu prea sunt oferte bune! Din pacate!
Anvelopele de iarna la mana a doua costa minimum 100 de lei bucata, insa dupa trei ani de la fabricatie devin mai periculoase decat cele de vara. Nu sunt deloc recomandate, spun specialistii.
Durata de viata a unui acumulator nu depaseste 3-4 ani. Adaugam la factura intre 200 si 700 de lei, in functie de capacitate si revenim la service pentru cireasa de pe tort.
Becuri, rulmenti, poate un capat de bara sau pivot. Inca 100-200 de lei. Asa se aduna si sar toate de 1.000 de lei. Prin comparatie, un abonament nelimitat la metrou si autobuz ajunge la 100 de lei pe luna.
Dar ce facem cu masina?
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS