Cele mai serioase reprezentante ofera revizia de iarna gratuit. Asta inseamna ca un mecanic va inspecta masina din bara in bara. Aici, apare problema pentru ca sigur va gasi ceva in neregula si incepi sa numeri sutele de lei.

"Antigelul are temperatura de inghet la minus 5 grade. Trebuie sa completam", spune specialistul.

Cea mai ieftina interventie ne costa deja 20 de lei, adica un litru de antigel pur. O nimica toata pe langa ce urmeaza.

Desi Codul rutier inca nu ne obliga sa ne echipam masinile cu anvelope de iarna, sute de soferi fac de acum coada la vulcanizare.

Manopera costa cel putin 60 de lei. Un set complet de roti depaseste 800 de lei. Pentru masini mai mari si SUV-uri, inmultiti preturile cu patru. Nu prea sunt oferte bune! Din pacate!

Anvelopele de iarna la mana a doua costa minimum 100 de lei bucata, insa dupa trei ani de la fabricatie devin mai periculoase decat cele de vara. Nu sunt deloc recomandate, spun specialistii.

Durata de viata a unui acumulator nu depaseste 3-4 ani. Adaugam la factura intre 200 si 700 de lei, in functie de capacitate si revenim la service pentru cireasa de pe tort.

Becuri, rulmenti, poate un capat de bara sau pivot. Inca 100-200 de lei. Asa se aduna si sar toate de 1.000 de lei. Prin comparatie, un abonament nelimitat la metrou si autobuz ajunge la 100 de lei pe luna.

Dar ce facem cu masina?