Cardul pentru lapte si mostre de branza si slanina sau cum isi fidelizeaza micii producatori clientii!
O lupta dura trebuie purtata pentru fiecare client! Asa arata strategia micilor producatori care castiga teren in fata marilor magazine. Unii ofera acum abonamente pentru doua-trei luni, in care promit sa va puna deoparte sau chiar sa va aduca la usa tot ce au mai proaspat, in ferma sau in gradina. Altii au scos carduri de lapte, cu reincarcare, sau isi tenteaza clientii cu mostre de branza, oua si slaninuta.
In Pantelimon, fidelizarea incepe chiar de la poarta fermei. Odata demonstratia facuta, clientul poate fi castigat pe termen lung printr-un soi de abonament electronic.
O cheie magnetica, ce poate fi incarcata cu orice suma doresti. Cu cat incarci mai mult, cu atat primesti un pret mai bun pe litru.
Adica 2,5 lei, in loc de 3. Asa s-a ajuns la o mie de litri pe zi si la 5 dozatoare, in numai un an.
Si domnul Micu din Teleorman scade pretul, cand le duce oamenilor la poarta branza de capra. E 20 de lei pe kilogram pentru clientii de ocazie, 18 lei pentru cei abonati. Omul vine in Bucuresti in cateva ore... cu tot cu bonul fiscal.
La Timisoara, un domn numit Jibu a castigat o suta de abonati in numai un an, adica o crestere de 30 la suta. De doua ori pe saptamana, livreaza brate imense de praz, cartofi si ceapa, pentru cine plateste in avans si vrea sa primeasca mai ieftin.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS