Cardul pentru lapte si mostre de branza si slanina sau cum isi fidelizeaza micii producatori clientii!
O lupta dura trebuie purtata pentru fiecare client! Asa arata strategia micilor producatori care castiga teren in fata marilor magazine. Unii ofera acum abonamente pentru doua-trei luni, in care promit sa va puna deoparte sau chiar sa va aduca la usa tot ce au mai proaspat, in ferma sau in gradina. Altii au scos carduri de lapte, cu reincarcare, sau isi tenteaza clientii cu mostre de branza, oua si slaninuta.
In Pantelimon, fidelizarea incepe chiar de la poarta fermei. Odata demonstratia facuta, clientul poate fi castigat pe termen lung printr-un soi de abonament electronic.
O cheie magnetica, ce poate fi incarcata cu orice suma doresti. Cu cat incarci mai mult, cu atat primesti un pret mai bun pe litru.
Adica 2,5 lei, in loc de 3. Asa s-a ajuns la o mie de litri pe zi si la 5 dozatoare, in numai un an.
Si domnul Micu din Teleorman scade pretul, cand le duce oamenilor la poarta branza de capra. E 20 de lei pe kilogram pentru clientii de ocazie, 18 lei pentru cei abonati. Omul vine in Bucuresti in cateva ore... cu tot cu bonul fiscal.
La Timisoara, un domn numit Jibu a castigat o suta de abonati in numai un an, adica o crestere de 30 la suta. De doua ori pe saptamana, livreaza brate imense de praz, cartofi si ceapa, pentru cine plateste in avans si vrea sa primeasca mai ieftin.
Pe acelasi subiect: