YouTube vrea sa introduca un serviciu cu plata, pentru cei care nu vor reclame pe site
YouTube
YouTube ia in considerare introducerea unui serviciu contra cost care sa le permita utilizatorilor excluderea reclamelor care ruleaza pe site, in conditiile in care compania vrea sa-si creasca veniturile prin dezvoltarea unor servicii cu plata, relateaza The Wall Street Journal, citat de Mediafax.
"Consumatorii vor putea alege sa vada reclamele sau sa plateasca o taxa, ceea ce reprezinta un model interesant. Exista deja mai multe aplicatii mobile care le permit utilizatorilor sa aleaga daca vor ca reclamele sa le fie afisate pe ecran sau sa plateasca pentru a evita acest lucru", a declarat Susan Wojcicki, directorul general executiv al YouTube.
Wojcicki a decis orientarea companiei spre introducerea serviciilor cu plata.
"YouTube se bazeaza, in acest moment, pe publicitate, ceea ce este excelent, pentru ca asta ne-a permis accesul la un miliard de utilizatori. Dar va fi un moment in care oameni nu vor mai vrea sa vada reclame", a declarat Wojcicki.
YouTube lucreaza la un model de afacere bazat pe plata unor abonamente, marcand o schimbare importanta fata de conceptul centrat pe publicitate, care a transformat platforma in cel mai mare site video din lume.
In luna iunie, YouTube a anuntat ca intentioneaza sa lanseze un serviciu contra cost de streaming de muzica, care va exclude reclamele. Proiectul nu a fost, insa, pus in aplicare, intrucat divizia Google a primit critici de la organizatii ale producatorilor privind termenii nefavorabili ai contractelor impuse de companie.
De asemenea, in urma cu un an, YouTube a creat o optiune prin care furnizorii de continut isi pot crea propriile canele bazate pe abonament. Aceste canale le permit creatorilor de clipuri video sa incaseze o taxa de la utilizatorii care vor sa se uite la materialele lor.
De la preluarea conducerii YouTube in luna februarie a anului trecut, Wojcicki a incercat sa gaseasca noi metode pentru ca divizia pe care Google a cumparat-o in 2006 pentru 1,65 miliarde de dolari sa genereze venituri si profituri mai mari.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS