Compania cu sediul la San Francisco a informat că numărul mediu al utilizatorii activi zilnic care pot genera venituri (mDAU) a crescut în ritm anual cu 34%, la 186 de milioane, în timp ce analiştii se aşteptau la 176 milioane.

Creşterea a fost condusă de factori externi, cum ar fi măsurile de izolare adoptate pentru a stopa răspândirea pandemiei de coronavirus şi sporirea conversaţiilor legate de (COVID-19).

Dar vânzările de publicitate (care reprezintă 82% din veniturile Twitter) au scăzut cu 23% în trimestrul doi, la 562 milioane de dolari, în timp ce analiştii previzionau 585 milioane de dolari, conform datelor Refinitiv, scrie Agerpres.

Veniturile totale s-au situat la 683 milioane de dolari, în scădere cu 19%.

De asemenea, compania a raportat în trimestrul doi pierderi de 1,2 miliarde de dolari, în principal în urma inversării unui avantaj fiscal din 2019, când firma a transferat în Irlanda proprietatea intelectuală. Din cauza pierderilor înregistrate în trimestrul doi, Twitter nu a făcut suficienţi bani pentru a profita de pe urma avantajului fiscal.

În urma excluderii impactului inversării avantajului fiscal, Twitter a înregistrat o pierdere de 127 milioane de dolari, sau 0,16 dolari pe acţiune, în linie cu aşteptările analiştilor, de 125 milioane de dolari.

Anul trecut compania a raportat un profit ajustat de 37 milioane de dolari.

Costurile şi cheltuielile au urcat cu 5%, la 807 milioane de dolari, iar compania se aşteaptă la o creştere a cheltuielilor de peste 10% în trimestrul trei.