"Romania, te iubesc": Vlogurile din Romania, o lume de milioane de euro: "Dupa 100.000 de like-uri, deja vin brandurile"
La doar 16 ani Selly este unul dintre cei mai urmariti vloggeri din Romania. Elevi din toata tara ii urmaresc postarile, care, cu timpul, i-au adus independenta financiara.
Vloggingul a atins in Romania nivelul unei industrii. Companii mari ii platesc sa le promoveze produsele sau sa relateze evenimente, iar unii dintre ei au ajuns sa aiba chiar proprii manageri, aceiasi care se ocupa de artisti celebri precum Inna, Antonia sau Carla's Dreams.
Andrei Selaru este unul dintre acei tineri pentru care vloggingul este un hobby dar si o meserie. Are 16 ani acum. Insa primul sau filmulet l-a facut cand avea 11.
Andrei: "La inceput, ai mei nu au fost nici pro nici contra. Au vazut-o ca un hobby. Si au zis ca e ok atata timp cat nu neglijezi scoala. Au fost episoade cu provocari si cu chestia aia n-au fost de acord."
Selly s-a maturizat odata cu vloggingul: "Nu cred ca am facut asta... Dumnezeule, puteam sa fiu calcat de masina atat de usor."
Andrei: "Daca eu, de exemplu, fac un vlog despre scoala, ar trebui sa fiu foarte atent la modul in care imi exprim neplacerile vis a vis de scoala, ca sa nu inteleaga nimeni, bai, hai sa nu mai mergem la scoala scoala e naspa, punct."
Printre cele mai urmarite postari sunt cele in care raspunde la intrebarile fanilor, semn ca a devenit un reper pentru cei de varsta sa.
Pe acelasi subiect: