"Mobile-geddon": Google modifica, din 21 aprilie, algoritmul de afisare a rezultatelor cautarilor pe mobil si tableta. Miscarea ar putea"zdrobi" milioane de business-uri mici
Google va actualiza, incepand de marti, algoritmul pentru afisarea rezultatelor cautarilor efectuate de utilizatori pe telefoanele mobile, scrie Business Insider.
Ordinea de afisare a site-urilor va fi influentata si vor avea prioritate cele cu versiuni pentru telefoane mobile si tablete - pagini care afiseaza textul cu litere mai mari, au link-uri pe care se poate da usor click si care se afiseaza corect indiferent de marimea ecranului pe care sunt accesate. Acestea vor fi afisate mai sus in lista de rezultate ale cautarilor online efectuate de pe telefoane mobile si tablete.
Site-urile care nu au versiuni adaptabile ecranelor dispozitivelor mobile vor fi afisate in pozitii mai slabe in topul cautarilor Google.
Aproximativ 60% din traficul online este efectuat in prezent de pe dispozitive mobile, iar Google vrea ca utilizatorii sai sa aiba o experienta de navigare cat mai buna in momentul in care acceseaza un link pe telefonul mobil sau pe tableta.
Google a anuntat schimbarile inca din februarie, oferind administratorilor de site-uri aproape doua luni si o multime de informatii pentru a face modificarile necesare paginilor web astfel incat sa nu riste sa dispara din listele de rezultate ale cautarilor de pe mobil.