Firmele vor putea plasa reclame pe Facebook pe baza datelor privind locurile vizitate de utilizatori
Facebook va permite companiilor sa tinteasca potentiali clienti pe baza locurilor recent vizitate de catre utilizatorii retelei de socializare, acestia urmand sa primeasca reclame din partea firmelor care isi desfasoara afacerea in aria respectiva.
Mai exact, noul serviciu al Facebook permite unei firme sa identifice persoanele care s-au aflat in apropierea sediului sau, la o distanta, de pilda, de 1 mila (1,6 km), pentru a le trimite anunturi publicitare.
Oamenii din publicitate pot alege ca Facebook sa limiteze cautarea potentialilor clienti pe baza unor criterii ca varsta sau sexul. In aceste conditii, serviciul va permite companiilor sa stie exact cati utilizatori vor primi o anumita reclama. Inclusiv cei care nu isi fac publice locurile vizitate vor fi luati in calcul de catre acest serviciu, in cazul in care au mentionat pe pagina personala localitatea unde s-au nascut sau locuiesc.
Noua optiune nu va afecta confidentialitatea datelor utilizatorilor sai, sustine Facebook.
"Cei care folosesc serviciul selecteaza locuri, nu persoane. Facebook nu spune oamenilor din publicitate care utilizatori se incadreaza intr-o anumita audienta".
Serviciul "de reclame de constientizare la nivel local" ("local awareness ads"), cum a fost denumita aceasta noua optiune, reprezinta o solutie ieftina pentru raspandirea unei reclame de catre companii, prin comparatie cu alte mijloace, precum ziarele. De asemenea, ofera posibilitatea de a atinge o audienta mai mare si utilizatori mai apropiati de profilul consumatorului cautat de o anumita companie.
Serviciul va fi disponibil pentru cumparatorii de publicitate din SUA in citeva saptamani. La nivel global, va putea fi accesat peste cateva luni, compania neprecizand o data fixa.
In ultima perioada, Facebook a incercat sa se impuna pe piata publicitatii online, al carei lider este Google.
Google a raportat un venit de 14,36 de miliarde de dolari din publicitate in al doilea trimestru din acest an, in comparatie cu Facebook, care a obtinut 2,68 de miliarde de dolari in aceeasi perioada.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS