Facebook lanseaza o noua platforma de publicitate, care va ajuta companiile sa identifice comportamentul online al consumatorilor
Facebook
Facebook va lansa o noua platforma de publicitate online saptamana viitoare, menita sa ii ajute pe oamenii din domeniul publicitatii sa identifice mai usor comportamentul consumatorilor la interactiunea cu reclamele din mediul online, potrivit unor surse citate de The Wall Street Journal, scrie Mediafax.
Produsul, care va fi prezentat sub numele "Atlas", este o versiune modificata a Atlas Advertiser Suite, pe care Facebook l-a cumparat in 2013 de la Microsoft.
Atlas a fost creat cu scopul de a-i ajuta pe jucatorii de pe piata publicitatii sa identifice utilizatorii Facebook care au vazut reclamele aparute pe reteaua de socializare sau pe alte site-uri partenere. De asemenea, produsul ar urma sa ii ajute pe vanzatorii de publicitate sa stabileasca numarul de utilizatori care si-au schimbat comportamentul de consum in urma interactiunii cu reclamele.
De exemplu, un vanzator de publicitate care foloseste Atlas va putea sa vada ca un client a cumparat un produs de pe un laptop, dar ca a vazut pentru prima data o reclama a respectivului produs pe telefonul mobil.
Noua platforma va pune la dispozitia oamenilor din publicitate si un instrument de cumparare de reclame, cunoscut in industrie sub numele de "demand-side platform", care face ca un anunt publicitar sa apara pe paginile de Internet accesate de un utilizator Facebook, indiferent care sunt acestea.
Prin lansarea acestui nou produs, Facebook incearca sa tina pasul cu Google, liderul pietei de publicitate online.
Google a raportat un venit de 14,36 de miliarde de dolari din publicitate in al doilea trimestru din acest an, in comparatie cu Facebook, care a obtinut 2,68 de miliarde de dolari in aceeasi perioada.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS