O varianta premium a site-ului de socializare ar putea fi pe placul acelor oameni care nu vor sa treaca prin multitudinea de reclame pentru a-si accesa contul.

In general, reclamele de pe Facebook nu sunt folositoare ori captivante. Cu toate acestea, ele sunt tolerate pentru ca fac Facebook-ul gratis si ceea ce este gratis atrage mereu”, a declarat Stone, intr-o postare pe Medium.

Compania ar putea adauga cateva facilitati pentru acesti utilizatori premium, pentru a face aplicatia si mai atractiva. Stone face cateva calcule matematice pentru a arata cat de productiva ar putea fi aceasta varianta de Facebook.

Daca 10% dintre cei 1 miliard de membri activi ar plati 10 dolari in fiecare luna, compania ar castiga 1 miliard de dolari lunar”, a mai adaugat co-fondatorul Twitter.

Reclamele aduc aproape 85% din veniturile celor de la Facebook. Restul vine din plati si alte taxe care includ jocuri de socializare si alte aplicatii.

Abonamentul premium este familiar si altor companii de acest gen cum ar fi emisiuni de muzica de pe Pandora sau LinkedIn care ofera conturi premium, mail si alte facilitati pentru 20$ pe luna.

In luna aprilie a acestui an, Twitter a anunta ca va lansa un astfel de pachet premium, care pentru 5dolari/ luna ar furniza o serie de facilitati clientilor.

Stone a mai precizat in postarea sa si faptul ca Facebook i se pare foarte complicat. “Adevarul este ca, daca nu deslusesc o aplicatie intr-un minut, de obicei trec la altceva.Prea multe optiuni si setari ma frustreaza. Imi place sa fac lucruri simple pentru ca ma bucur de lucrurile simple”, a explicat el.

Nu este prima data cand cineva sugereaza o versiune premium, platita a retelei de socializare Facebook, dar datorita functiei pe care o ocupa, este posibil ca ideea lui Biz Stone sa fie luata in considerare.