Este folosit de 22 de miliarde de ori pe zi. Facebook renunta la cel mai cunoscut simbol al sau
Butoanele de Like si Share ale Facebook sunt urmarite de peste 22 de miliarde de ori in fiecare zi si implementate in 7,5 milioane de site-uri. Cel putin acestea sunt ultimele statistici publicate de reteaua de socializare, care are insa in plan schimbari majore, potrivit CNN, care citeaza Mashable.
Cele doua butoane vor suferi modificari de design. Simbolul degetului mare ridicat, prezent in butonul de Like, va disparea. In schimb, va putea fi vazut deasupra casutei de dialog care arata cate like-uri are o postare sau o pagina.
Noul buton va avea logo-ul Facebook, adica litera “f”, alba pe fond albastru, si nu invers, cum este cazul butonul de Share. Acesta din urma va inlocui buton Send, despre care se spunea ca ar crea confuzii.
Reproiectarea are si un motiv logic in spate. Noua versiune a site-ului este optimizata pentru ecrane de inalta rezolutie, potrivit Peter Yang, product manager la Facebook. Yang este cel care a anuntat schimbarea in sectiunea de comentarii de pe blogul companiei.
Utilizatorii ar trebui sa vada deja modificarile incepand de saptamanile viitoare.
Pe acelasi subiect: