Ideea produsului le-a venit atunci cand au discutat cu reprezentanti ai companiilor din industriile care fac parte din publicul tinta al Seeds. Asa au inteles ca acestia au o problema reala cu birocratia si gestionarea volumului de informatii, o problema pe care Seeds, astazi un produs functional care are deja primii clienti platitori, o poate rezolva.

In spatele produsului sunt doi tineri romani cu experienta in domeniul antreprenoriatului. Victor Popescu, Co-Fondator & CEO, este absolvent al Universitatii Politehnica din Bucuresti si, inainte de Seeds, a mai dezvoltat alte doua afaceri: Emotion Concept, o companie de dezvoltare de software care functioneaza si astazi, si Gameleon, o platforma pentru crearea si publicarea jocurilor, startup pe care l-a inchis anul trecut. Pasionat de product management, Victor este mereu in cautare de modalitati inovatoare pentru a dezvolta produse extraordinare.

Alaturi de el, din echipa Seeds face parte si Adrian Calotescu, Co-Fondator & CTO. Cei doi au o istorie de colaborare excelenta si au lucrat impreuna la Gameleon. Pasionat de tehnologie, Adrian se ocupa de toate aspectele tehnice ale produsului.

Seeds este un produs B2B care adreseaza o piata cu un potential urias: toate companiile care utilizeaza produse software pentru gestiunea relatiei cu clientii (CRM). Seeds vine in completarea sistemelor existente pe care le utilizeaza aceste companii, iar platforma a reusit deja sa atraga primii utilizatori care platesc din industriile de asigurari si cercetare de piata.

Seeds este un produs functional, lansat recent pe piata, prin intermediul caruia au fost colectate deja peste 2.04 milioane de raspunsuri. Concureaza cu alte solutii deja existente pe piata globala, printre care se numara Qualtrix si Zoho Creator, dar se diferentiaza de acestea prin abordarea vizuala care ajuta utilizatorii sa isi ilustreze procesele in sistem mai usor, mai flexibil si mai scalabil. Astfel, fondatorii Seeds considera ca vin cu o abordare analitica, si nu cu una de programatori (pe care o ofera majoritatea competitorilor).

Au finantat pana acum dezvoltarea produsului din resurse proprii, dar si din veniturile generate din vanzari (fiind un produs Software as a a Service, modelul lor de business se bazeaza pe plata unei taxe lunare de catre utilizatori, iar astazi genereaza venituri lunare de 1600 EUR de la clientii existenti).

Au incheiat discutiile pentru obtinerea unei prime runde de finantare, iar singura conditie pe care trebuie sa o indeplineasca pentru a primi investitia este sa aduca in echipa un al treilea Co-Fondator, programator NodeJS. Pe langa recrutare, principala provocare pe care o confrunta in prezent este validarea tuturor scenariilor posibile pentru a se asigura ca produsul rezolva o problema pentru o piata suficient de mare. Se orienteaza asadar catre alte industrii diferite de cele de asigurari si cercetare de piata, care au fost deja validate.