Vanzarile H&M in Romania au crescut cu 38%, la 25,8 milioane euro. A doua crestere la nivel mondial, dupa Bulgaria
Vanzarile Hennes & Mauritz (H&M) in Romania au crescut cu 38%, la 222 milioane coroane suedeze (25,8 milioane euro), in trimestrul al doilea al anului fiscal in curs, respectiv martie-mai 2013, perioada in care retailerul suedez de imbracaminte a deschis trei magazine.
In lei, vanzarile au urcat in perioada analizata cu 44%, potrivit raportului financiar al companiei, citat de Mediafax.
La nivelul primului semestru, respectiv decembrie 2012 - mai 2013, vanzarile H&M Romania au atins 410 milioane coroane suedeze (47,7 milioane euro), cu 42% mai mari decat in aceeasi perioada a anului fiscal 2011/2012. In lei, avansul a fost de 51%.
Astfel, Romania se afla pe locul al doilea la nivelul retailerului suedez in funcţie de cresterea vanzarilor in coroane suedeze din primul semestru, dupa Bulgaria (+217%) si urmata de Coreea de Sud si Turcia (ambele +41%).
In prima jumatate a anului, H&M Romania a inaugurat 6 magazine noi, ajungand la o reţea de 25 de unitati.
In anul fiscal 2012, H&M si-a dublat vanzarile pe piaţa romaneasca, la 635 milioane coroane suedeze (74 milioane euro), dupa deschiderea a opt magazine.
H&M a fost fondat in Suedia 1947 si este listat la NASDAQ OMX Stockholm. H&M are peste 2.900 de magazine pe 47 de pieţe, inclusiv unitaţi deschise in sistem de franciza.
Pe acelasi subiect: