KiK ţinteşte extinderea pe plan local prin deschiderea de alte 10 unităţi până la finalul anului, potrivit News.ro.

”Odată cu intrarea pe piaţa din România, KiK ţinteşte extinderea pe plan local prin deschiderea de alte zece unităţi până la finalul anului 2018. Compania vizează expansiunea în oraşe cu populaţie de minimum 15.000 de locuitori, dar şi în oraşe mari, cum ar fi Bucureşti”, a anunțat compania.

Următoarele deschideri anul acesta sunt planificate în Piatra-Neamţ, Botoşani, Sighetu-Marmaţiei şi Brăila.

KiK şi-a planificat totodată extinderea reţelei la 5.000 de magazine la nivel european, de la peste 3.500 în prezent.

”Ne bucurăm să venim la Oradea cu primul magazin KiK din România şi avem convingerea că brandul nostru va fi foarte bine primit de către români. KiK, liderul pe piaţa germană de profil, se poziţionează în sectorul de discount, dar pune accent pe calitatea produselor sale la un preţ accesibil”, a declarat directorul general al KiK România, Raluca Hartmann.

KiK este unul dintre cei mai mari discounteri de îmbrăcăminte din Germania. În prezent, KiK operează peste 3.500 de magazine în Europa, dintre care 2.600 sunt în Germania. Brandul este prezent şi în Austria, Cehia, Polonia, Ungaria, Croaţia, Olanda, Slovenia, Slovacia, Italia şi, din 2018, în România. Cu o creştere anuală de aproximativ 200 de magazine, KiK se numără printre companiile cu cea mai mare expansiune din Europa.