Schimbare pe piata hipermarketurilor. Retailerul care aduce un concept de design, premiera in Romania
Un cunoscu lant de hipermarketuri din Romania va aduce pe piata un concept nou de design, inexistent pana in acest moment in tara noastra Noul format a fost deja introdus in Germania și Polonia si presupune o structura mai prietenoasa si o expunere a produselor mai accesibila pentru clienti.
Magazinul Selgros din Iasi a intrat intr-un proces de reamenajare, redeschiderea sa fiind programata la inceputul lunii septembrie 2013. Lantul cash & carry continua prin acest proiect procesul de modernizare a celor 19 magazine pe care le detine in Romania, avand ca scop optimizarea sortimentului, aranjarea articolelor in functie de traseele de deplasare standard ale clientilor si usurinta orientarii in interiorul magazinului.
Noul design al magazinului din Iasi va acorda spatii mai generoase categoriilor de marfa care inregistreaza volumele semnificative de vanzari: bauturi, dulciuri, alimente de baza si detergenti. Conceptul inovativ presupune, totodata, spatii specializate pentru categoriile de produse alimentare de nisa, cum sunt articolele ecologice/Bio. In plus, clientii cu activitate in sectorul gastronomic vor beneficia de raioane dedicate, care includ aparatura de bucatarie, ustensile, mobilier, dotari si accesorii. Infiintarea unei pescarii completeaza conceptul modern al magazinului. De asemenea, va fi creat un spatiu nou cu climatizare speciala pentru raionul legume/Fructe. O suprafața generoasa de expunere va fi rezervata pentru mobilier și articole de sezon, iar in zona de intrare in magazin clientii vor putea descoperi un nou fast-food marca “Pauza mica”, operat in regim propriu.
Selgros Cash&Carry Romania este una dintre cele mai importante companii din comertul romanesc, deschizand aici 19 magazine incepand cu anul 2001, cand s-a lansat in Romania. Selgros face parte din grupul elvetian TransGourmet.