Retailerul belgian Mega Image reduce preţul la peste 1.000 de produse de bază şi stopează creşterile de preţ la toate produsele
Mega Image
Mega Image reduce preţurile la peste 1.000 de produse alimentare şi nealimentare de bază şi anunţă că nu va opera niciun fel de creşteri de preţuri la raft pentru toate produsele din portofoliul său, a anunţat retailerul.
"Ca urmare a măsurilor critice în contextul COVID-19, care au dus la creşteri de preţuri la unele produse pe întreg lanţul de producţie şi de distribuţie, Mega Image anunţă noi acţiuni pentru a reduce preţurile la raft în această perioadă. Astfel, au fost aplicate reduceri semnificative de preţuri la peste 1.000 de produse de bază, alimentare şi nealimentare, din cele mai solicitate categorii în această perioadă, precum: lactate, ulei, zahăr, orez, paste, mălai, făină de grâu, băuturi, produse de igienă şi de curăţenie. În acelaşi timp, au fost reduse preţurile şi la peste 150 de legume şi fructe, care reprezintă 75% din întreaga categorie", se arată în comunicatul companiei.
Reducerile sunt deja în toate magazinele Mega Image şi în online, pe www.mega-image.ro, unde pot fi verificate direct toate preţurile.
Mai mult, Mega Image se angajează ca în perioada următoare să nu opereze niciun fel de creşteri de preţ la raft pentru toate produsele din portofoliul său, cel puţin până la finalul lunii aprilie 2020.
"Trecem printr-o perioadă cu numeroase provocări, în care întreg lanţul de producţie şi de aprovizionare a fost dezechilibrat din cauza măsurilor critice adoptate de către autorităţile relevante în contextul COVID-19. Toate acestea influenţează dinamica preţurilor, prin urmare am decis să intervenim cu măsuri de urgenţă pentru a limita creşterea preţurilor produselor la raft, comercializate în magazinele noastre şi pentru a echilibra preţurile în această perioadă. Toate aceste măsuri presupun un efort uriaş şi investiţii pe care le facem în acest context dificil, pentru a reduce cât mai mult impactul situaţiei economice asupra clienţilor noştri. Vom urmări în continuare îndeaproape evoluţia evenimentelor şi vom lua măsuri atunci când va fi necesar pentru a rămâne un loc sigur pentru cumpărături şi parte activă din comunitate", afirmă Mircea Moga, CEO Mega Image.
Atât Mega Image, cât şi furnizorii săi fac eforturi în această perioadă pentru a reduce impactul măsurilor luate de autorităţi în contextul COVID-19 asupra coşului de cumpărături. În acelaşi timp, termenele de plată către furnizori care au cea mai mare nevoie în această perioadă au fost reduse pentru a le susţine efortul, mai precizează compania.
Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanţuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 780 de magazine.
Și Carrefour a anunțat, săptămâna trecută, că plafonează prețurile pentru 500 de produse esențiale, în perioada 25 martie – 19 aprilie. Potrivit unui comunicat al Carrefour România, pentru a reduce nivelul de neprevăzut, compania a decis să plafoneze prețul pentru până la 500 de produse esențiale, până de Paște.
Plafonarea prețurilor acoperă categorii variate, extrem de solicitate în această perioadă, precum: produse de bază (faină, paste, ulei, zahăr etc), alimente congelate, conserve, apă și sucuri, lactate și brânzeturi, mezeluri și specialități, cafea și dulciuri, îngrijire personală și produse pentru bebeluși. Lista completă poate fi consultată pe site-ul Carrefour.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS