Procter&Gamble renunta la 100 de branduri, pentru reducerea costurilor
Procter&Gamble, cel mai mare producator de bunuri de consum la nivel mondial, intentioneaza sa vanda sau sa renunte la circa 100 de branduri, in urmatorii doi ani, pentru a reduce costurile si a se concentra pe cele mai importante linii de produse, relateaza Bloomberg.
Cele 70-80 de branduri care vor ramane in portofoliul P&G au reprezentat 90% din vanzari si peste 95% din profitul companiei din ultimii trei ani, a declarat directorul general al companiei, A.G. Lafley. El a aratat ca reevalueaza portofoliul de branduri al grupului si a inceput deja sa restranga operatiunile.
Pana in prezent, cea mai notabila decizie a fost vanzarea diviziei producatoare de alimente pentru animale, pentru 2,9 miliarde de dolari. Intre cele mai importante branduri ale companiei se afla detergentii Tide, scutecele Pampers, pasta de dinti Crest si aparatele de ras Gillette.
"Va fi o companie mai mica si mai putin complicata, care va fi mai usor de operat", a spus Lafley. El a refuzat ulterior, intr-un interviu, sa identifice brandurile la care se va renunta.
"Vom vinde un brand de peste 1 miliard de dolari, daca nu mai este strategic. Nu vindem mustele de pe coada cainelui", a spus seful P&G.
Intre brandurile care ar putea fi vandute se numara Ausonia, Discreet, Blend-a-Dent, Braun, Oral-B si Rindex, care realizeaza fiecare vanzari de sub 100 de milioane de dolari, considera Ali Dibadj, analist la Sanford C. Bernstein in New York.
Vanzarile P&G au scazut cu 1%, la 20,2 miliarde de dolari, in trimestrul al patrulea, incheiat la 30 iunie. Analistii anticipau vanzari de 20,5 miliarde de dolari.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS