Compania a investit în acest an peste 150.000 de euro în achiziţia unui spaţiu modern de birouri pentru activitatea sa de call-center, conform unui comunicat remis presei.

Magazinul online a fost lansat în anul 2014 şi în patru ani de la lansare a devenit unul dintre principalii actori pe piaţa de e-commerce pe nişa produselor de copii, cu peste 50.000 de produse pe stoc, actualizate zilnic.

Totodată, BeKid s-a implicat activ în activităţi caritabile, donând 10% din profit care secţii de prematuri sau către ONG-uri care contribuie la ajutorarea copiilor cu nevoi speciale.

Magazinul online Bekid.ro a fost creat pentru ca părinţii şi copii din România să beneficieze de produse şi servicii de o calitate superioară, produse care în multe cazuri erau accesibile numai în anumite ţări. De aceea, datorită creşterii volumului de comenzi şi a numărului de angajaţi, am hotărât să achiziţionăm un spaţiu care să corespundă nevoilor noastre actuale şi să fie în concordanţă cu estimările de creştere pentru anii următori. Estimăm că, pe parcursul anului 2018, cifra de afaceri va depăşi jumătate de milion de euro. Creşterea anuală a volumului de vânzări în fiecare dintre ultimii patru ani a fost de aproximativ 60%, peste media actuală de creştere a comerţului online din România care este de aproximativ 35%, anual”, susţine fondatorul şi CEO-ul Bekid.ro, Iulian Ghişoiu.

În primăvara acestui an, compania a investit peste 10.000 de euro în modernizarea platformei online, pentru a creşte rata de satisfacţie a clienţilor, uzabilitatea, rata de conversie dar şi pentru a spori gradul de automatizare al proceselor de administrare a comenzilor. Magazinul online a căpătat în urma acelei investiţii o interfaţă modernă, intuitivă, uşor de utilizat, dar şi o creştere a volumului de comenzi online.

Acţionariatul companiei este 100% românesc, compania care administrează magazinul online bekid.ro fiind înfiinţată de către Iulian Ghişoiu, un antreprenor în vârstă de 37 de ani din Sebeş, cu o experienţă de peste 13 ani în mediul online.