Prezentatorul unei emisiuni tv, platit de un retailer ca sa nu ii mai poarte hainele
Dupa ce au devenit rapid cunoscuti, producatorii reality-show-ului “Jersey Shore”, difuzat de MTV, sunt tot mai cautati de companii producatoare de alcool, de produse cosmetice sau chiar de suplimentare alimentare care vor sa-si faca reclama in emisiunea lor. Chiar si asa, cei de la Wall-Street Journal noteaza si o premiera in advertising: retailerul Abercrombie&Fitch Co. plateaste pentru ca prezentatorul Michael “The Situation” Sorrentino sa nu ii mai poarte produsele.
Compania Abercrombie&Fitch Co. nu vrea ca imaginea bradului sa fie asociata cu emisiunea, asa se ofera sa ii plateasca o suma substantiala prezentatorului acesteia pentru ca el sa poarte o alta marca de haine. In plus, retailerul a facut aceeasi oferta si celorlalti membri ai echipei reality show-ului “Jersey Shore”.
Michael “The Situation” Sorrentino este unul dintre cele mai cunoscute personaje din emisiune, celebru pentru ca isi arata abdomenul sau lenjeria intima in timpul filmarilor.
Un analist in cadrul Nomura Securities spune ca, recent, Sorrentino a purtat o pereche de pantaloni verde neon pe strazile Florentei. Aici, primarul a stabilit o serie de reguli pentru membrii echipei “Jersey Shore” dupa care acesteia pot filma in Italia si a interzis inclusiv consumul de alcool. Nu este pentru prima data cand echipa emisiunii are probleme, de-a lungul timpului i-a fost interzis accesul in mai multe cluburi si restaurante.
Nici cei de la Abercrombie&Fitch Co. nu sunt atat de straini notiunii de "imagine controversata". Ei au starnit valva dupa ce filmat o reclama in care apareau femei dezbracate.
Citeste si
Bani albi pentru zile negre. Topul tarilor in care locuitorii economisesc cei mai multi bani