Imaginea construita in jurul noului model  Audi prezinta A8  ca o evadare spre noul standard de rafinament si lux, reasezat de Audi.

Reclama va fi difuzata doar in SUA, acolo unde este permis acest gen de ironie la adresa concurentei. Sunt celebre reclamele in care Pepsi ia peste picior CocaCola.

Asa ca, rivalitatea dintre cei doi constructori germani de masini premium nu putea sa nu se mute si in publicitatea  de pe taramul american, acolo unde regulile jocului sunt mult mai permisive. Acestia isi disputa de mult timp suprematia in privinta performantelor dar mai ales a rafinamentului masinilor pe care le lanseaza pe piata.

Audi  joaca pe cartea inovatiei, progresului, avansului tehnologic si de design si incearca sa se delimiteze fata de concurentul Mercedes pe care il prezinta ca prizonier in propria traditie si prejudecata, imbatranit, chiar plictisitor.
 
Ar fi interesant de vazut si reactia Mercedes intr-o reclama.

Vezi aici prima reclama la A8 din acesta serie!