O noua reclama in care Audi ironizeaza Mercedes! Video!
Constructorul auto german Audi continua seria de reclame in care prezinta noul model A8 ca un progres al luxului in comparatie cu eternul rival Mercedes S-Class.
Imaginea construita in jurul noului model Audi prezinta A8 ca o evadare spre noul standard de rafinament si lux, reasezat de Audi.
Reclama va fi difuzata doar in SUA, acolo unde este permis acest gen de ironie la adresa concurentei. Sunt celebre reclamele in care Pepsi ia peste picior CocaCola.
Asa ca, rivalitatea dintre cei doi constructori germani de masini premium nu putea sa nu se mute si in publicitatea de pe taramul american, acolo unde regulile jocului sunt mult mai permisive. Acestia isi disputa de mult timp suprematia in privinta performantelor dar mai ales a rafinamentului masinilor pe care le lanseaza pe piata.
Audi joaca pe cartea inovatiei, progresului, avansului tehnologic si de design si incearca sa se delimiteze fata de concurentul Mercedes pe care il prezinta ca prizonier in propria traditie si prejudecata, imbatranit, chiar plictisitor.
Ar fi interesant de vazut si reactia Mercedes intr-o reclama.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS