PepsiCo, in picaj. Profitul celui mai mare producator de snack-uri din lume a scazut cu 21% in trim. II
Profitul net al PepsiCO a scazut cu 21% in trimestrul al doilea, la 1,49 miliarde de dolari, de la 1,89 miliarde in urma cu un an, dupa ce compania a majorat preturile si a fost sub asteptarile analistilor, transmite Bloomberg.
Directorul general Indra Nooyi a majorat cu 4% preturile produselor companiei, la nivel mondial, dupa o crestere de 5% efectuata in primele trei luni ale acestui an.
Nooyi a marit totodata cheltuielile media cu peste 40%, pentru promovarea unor branduri precum Doritos, Mountain Dew si Pepsi-Cola, dupa incetinirea cresterii profitului, anul trecut.
"PepsiCo lucreaza pentru readucerea afacerilor la un nivel decent. Traiectoria continua sa fie pozitiva pentru operatiunile de baza", a declarat John Faucher, analist la JPMorgan Chase in New York.
Vanzarile au coborat in trimestrul al doilea cu 2,2%, la 16,5 miliarde de dolari, dupa ce compania a efectuat schimbari de franciza la operatiunile de imbuteliere din China si Mexic.
Volumul vanzarilor a urcat cu 6% in cazul snack-urilor si cu 1% in privinta bauturilor.
Sursa: Mediafax
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS