Panouri publicitare cu miros de friptura in supermarket
Imaginea face cat 1.000 de cuvinte, dar daca ii adaugam si miros e si mai graitoare. In cateva supermarketuri americane se gasesc de-acum, in dreptul raionului de carne, panouri publicitare care imprastie un miros imbietor de friptura.
O bucata suculenta de carne la gratar, infipta intr-o furculita, gata sa ia drumul spre gura. Noutatea este ca de jur-imprejurul imaginii afisate intr-un supermarket american miroase a gratar.
Toti cei care trec pe acolo se intreaba de unde vine mirosul, uitandu-se mirati in jur. Insa putini ar ghici sursa adevarata.
Dispozitivul nu este foarte diferit de un odorizant de camera cu rezerva. Doar mirosurile sunt diferite: lemn ars, carne afumata si piper negru. Un ventilator le imprastie pe o distanta de pana la 45 de metri.
Panoul este printre primele de acest gen din lume. Pentru mai multa eficienta, mirosul va fi intensificat in timpul orelor de varf, dimineata si dupa-amiaza.