Mai putin de 10 retaileri internationali vizeaza Romania pentru extindere in acest an
Romania se afla pe locul 35 din 55, intr-un top mondial al tarilor unde cei mai importanti retaileri vor sa se extinda in acest an, pe aceeasi pozitie cu Ucraina si Corea de Sud, situandu-se insa mai bine decat Slovacia, Ungaria, Grecia sau Bulgaria, potrivit CBRE.
Compania de consultanta imobiliara a intervievat peste 130 de retaileri din Europa, America si Asia, pentru a afla numarul de magazine pe care acestia vor sa le deschida in acest an si pietele de care sunt interesati.
Astfel, Romania s-a plasat pe pozitia 35 in top, in conditiile in care 6% dintre retailerii intervievati (8 companii) au indicat ca posibila tinta pentru extindere in acest an piata locala.
Numarul redus de retaileri care vor sa se extinda pe piata locala in acest an an ar putea fi explicat si de diminuarea activitatii in domeniul dezvoltarii de proiecte de retail.
Cehia (16%) si Polonia (14%) sunt vizate de mai multi retaileri decat piata romaneasca.
Germania se afla pe primul loc in clasament, in conditiile in care 40% dintre companiile intervievate vor sa deschida magazine in aceasta tara. Pe locul doi, la mare distanta, se afla Franta (26%), urmata de Marea Britanie (25%), Austria (22%) si China (22%).
In ceea ce priveste numarul magazinelor pe care retailerii vor sa le deschida in acest an, peste o treime dintre acestia au raspuns ca intentioneaza sa adauge mai mult de 40 de unitati la retelele pe care le opereaza. In contrast, doar 13% au planuri mai modeste de extindere, respectiv 1-4 magazine in acest an.
Dintre companiile care vor sa deschida peste 40 de magazine in acest an, din domeniul modei sunt cele mai active, urmate de operatorii de restaurante si cafenele si cei din domeniul produselor de infrumusetare.
"Planurile de extindere ale retailerilor reflecta o revenire a increderii de consum la nivel global. Potrivit Nielsen, increderea de consum la nivel global s-a imbunatatit cu 3% in 2013, respectiv 3% in Europa, 4% in Asia Pacific si 6% in America de Nord", apreciaza reprezentantii CBRE.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS