Reteaua Kaufland a depasit 90 de magazine. Ce planuri are cel mai mare retailer din Romania, dupa valoarea vanzarilor, in 2014
Kaufland Romania a deschis joi un nou hipermarket in Oradea, al doilea din acest oras, care va comercializa 20.000 de produse. Reteaua nationala a retailerului a depasit astfel pragul de 90 de unitati.
De la inceputul anului, compania a mai inaugurat un magazin in Targu-Mures si are in plan pana la finalul 2014 deschideri in Bucuresti, Targoviste si Gherla.
In Capitala, retailerul va deschide in 2014 patru hipermarketuri noi, in Bulevardul Bucurestii Noi, in Aparatorii Patriei, Tudor Vladimirescu si Valea Oltului.
Anul trecut, Kaufland Romania a deschis opt magazine. Investitiile retailerului in extindere se situeaza intre 48 si 72 milioane euro, avand in vedere ca investitia medie intr-un hipermarket este de 6 - 9 milioane euro, in functie de oras, valoarea terenului sau suprafata magazinului.
Compania a creat pana in prezent peste 12.000 de noi locuri de munca directe in Romania, la sediul central in Bucuresti, in magazinele deschise, precum si la centrele logistice situate in Parcul Industrial Ploiesti si Turda.
Kaufland este cel mai mare retailer din Romania dupa valoarea vanzarilor, depasind Metro Cash&Carry si Carrefour.
In 2012, hipermarketurile cu profil discount au avut o cifra de afaceri neta de 6,4 miliarde lei (1,4 miliarde euro), in crestere cu 15% fata de 2011, si un profit net de 274,5 milioane lei (61,6 milioane euro), cu 64% mai mare.
Retailerul a deschis primul magazin in Romania in anul 2005. Compania este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai opereaza pe plan local reteaua de discount Lidl.