Metro ar putea vinde lanţului de hypermarketuri Real către rivalul Markant, după ce acesta va injecta 300 mil. euro în companie
Metro
Retailerul german Metro AG poartă discuţii privind vânzarea lanţului de hypermarketuri Real către rivalul Markant, în timp ce proprietăţile imobiliare aflate în portofoliul Real ar urma să fie preluate de un alt investitor, informează un articol publicat miercuri în cotidianul german Handelsblatt.
Conform Handelsblatt, preluat de Agerpres, grupul Markant ar urma să plătească 99 milioane euro pentru preluarea lanţului de hypermarketuri Real, însă înainte de preluare, Metro ar urma să injecteze 300 milioane euro în Real, ceea ce înseamnă că, practic, Metro va plăti Markant 201 milioane euro pentru ca acesta din urmă să preia hypermarketurile Real.
În paralel, Metro poartă discuţii cu doi investitori interesaţi să preia proprietăţile imobiliare aflate în portofoliul Real, susţine Handelsblatt.
Separat, cotidianul Boersen-Zeitung a informat că un consorţiu compus din investitorii ECE, Morgan Stanley şi Redos s-a retras din cursa pentru proprietăţile imobiliare aflate în portofoliul Real, dar că investitorul imobiliar X+Bricks este în continuare interesat de aceste active.
Luna trecută, directorul general al Metro, Olaf Koch, a dezvăluit că Metro poartă discuţii cu cinci firme interesate de lanţul de hypermarketuri Real, care realizează vânzări anuale de peste şapte miliarde euro graţie celor 279 de magazine.
La începutul acestui an, acelaşi Olaf Koch declara că se aşteaptă să primească un preţ bun pentru lanţul de hypermarketuri Real, având în vedere portofoliul său imobiliar şi afacerile sale în domeniul e-commerce. Cu toate acestea, o serie de bancheri sunt de părere că Metro ar putea fi nevoit să plătească un cumpărător pentru a scăpa de hypermarketurile Real, care înregistrează pierderi. În opinia bancherilor, proprietăţile imobiliare din portofoliul Real ar putea fi evaluate la aproximativ 900 milioane de euro, ceea ce ar contracara valoarea negativă a companiei care operează hypermarketurile Real.
Metro Group este una dintre cele mai mari şi mai extinse companii de retail din lume, cu 2.000 de unităţi în 29 de ţări şi peste 220.000 de angajaţi. Divizia Metro Cash & Carry s-a lansat oficial în România în luna octombrie 1996, când a deschis primul magazin din Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS