Anuntul parteneriatului a fost facut miercuri de cele doua companii, iar contractul prevede ca Auchan va deschide 15 magazine de proximitate in benzinariile Petrom pana la sfarsitul anului.

Magazinele vor functiona sub marca MyAuchan si vor dispune de pana la 4.500 de produse.

Auchan opereaza in prezent in Romania hipermarketurile Auchan si este pentru prima data cand grupul francez deschide pe piata locala magazine sub acest format.

Zona de case de marcat va fi comuna atat pentru achizitiile de carburanti, cat si pentru magazinul MyAuchan.

"Consumatorul modern este mereu in viteza si vrem sa ne adaptam acestei tendinte. Astfel, vom oferi clientilor statiilor Petrom oportunitatea de a-si face cumparaturile de zi cu zi, odata cu alimentarea cu carburant, economisind astfel timp”, a declarat directorul general al OMV Petrom, Mariana Gheorghe, citata de News.ro.

OMV Petrom a realizat in 2016 un profit net de 1,04 milioane lei (circa 231 milioane euro), dupa pierderi inregistrate in anul precedent, pe fondul reducerii vanzarilor cu 10%, la 16,25 miliarde lei (3,6 miliarde euro), potrivit unui raportul publicat in luna februarie de companie.

La finalul anului trecut, compania petroliera avea 14.769 angajati, mai putin cu 8% fata de sfarsitul lui 2015, cand personalul cuprindea 16.038 salariati.

Auchan Romania are in portofoliu 33 de hipermarketuri, cu 280.000 de metri patrati de suprafata neta de vanzare. Retailerul are in Romania circa 10.000 de angajati si a inregistrat o cifra de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro in 2016.