Anunţul vine la numai nouă luni după ce compania şi-a lichidat oficial toate centrele de pe piaţa românească, scrie News.ro.

Gregory’s subliniază totodată că vor fi deschise 80 de unităţi coffee & Greek deli în următorii cinci ani.

”Deschiderea Gregory’s sub conceptul de coffee & Greek deli, din zona complexului rezidenţial şi de birouri UpGround din Bucureşti, face parte din strategia grupului grec de expansiune a operaţiunilor în Europa de Est”, se precizează într-un comunicat.

Unitatea este operată de companie, urmând ca până la sfârşitul acestui an Gregory’s să inaugureze alte trei unităţi proprii pe plan local.

În ultimii ani, Gregory’s a înregistrat o creştere susţinută, devenind unul dintre dintre cele mai mari lanţuri europene din domeniul coffee & food snack. Prezenţa afacerii în alte ţări este o prioritate pentru noi şi credem că România oferă cadrul ideal pentru dezvoltarea grupului în Balcani şi Europa de Est. În acest context, deschiderea unităţii din Bucureşti reprezintă un prim pas în implementarea strategiei de extindere pentru următorii ani”, a declarat Vlassis Georgatos, director general al Gregory’s SA.

În următorii ani, Gregory’s ţinteşte dezvoltarea prezenţei pe piaţa locală prin deschideri de noi unităţi în toată ţara.

“Folosind modelul propriu de franciză, grupul vizează expansiunea reţelei în România prin intrarea în sistem a unor francizaţi din toată ţara. În acest context, compania are în plan deschiderea a 80 de unităţi în România în următorii 5 ani,” a declarat George Makridis, director general Green Break SRL, compania care deţine brandul Gregory’s în România.

Înfiinţat în 1972, brandul Gregory’s este în prezent al nouălea cel mai mare lanţ din domeniul coffee & food snack din Europa. Reţeaua numără peste 330 de unităţi în Grecia, Cipru, Germania şi Bahamas şi aproape 2.500 de angajaţi.

Gregory’s atrage zilnic peste 250.000 de clienţi în toată lumea.

Grecii de la Gregory’s au intrat în România în 2000, când au înfiinţat o subsidiară, o unitate de producţie şi o reţea de restaurante pe care au extins-o până la zece unităţi, cu afaceri anuale de 3 - 3,5 milioane euro. Însă criza financiară din 2008-2009, cumulată cu scăderea salariilor şi creşterea TVA, au afectat puternic business-ul Gregory’s, care a început să închidă unităţile neperformante.