Kraft Foods Romania a devenit Mondelez Romania
Compania Kraft Foods Romania, care comercializeaza cafea, ciocolata si biscuiti, si-a schimbat, din 25 aprilie, denumirea in Mondelez Romania, ca urmare a strategiei globale a grupului din care face parte.
"La 1 octombrie 2012, Kraft Foods s-a impartit in doua companii publice de top: o companie de snacks la nivel global, cu crestere semnificativa si o companie de produse de bacanie, in America de Nord, cu o marja de profit ridicata. Aceasta din urma isi mentine numele de Kraft Foods Group", se arata intr-un comunicat al companiei.
Noul nume inventat este o combinatie intre echivalentul latin al cuvantului "lume" si expresia care sugereaza termenul "delicios".
Potrivit companiei, Mondelez Romania este lider de piata in categoriile de cafea, ciocolata si biscuiti, pozitie pe care vrea sa o consolideze prin investitii in marcile sale si extinderea gamei de produse. Mondelez Romania este prezenta pe piata locala din anul 1994 si are in portofoliu marci precum Jacobs, Nova Brasilia, Milka,Toblerone, Poiana, belVita si Oreo.
La nivelul grupului, Mondelez Romania face parte, alaturi de alte 16 state, din organizatia Europeana Mondelēz International (MEU), cel mai mare producator de ciocolata, biscuiti, bomboane si bauturi racoritoare sub forma de pulbere si al doilea mare producator de guma si cafea.
"Ca membru al Mondelēz International si al regiunii MEU, care reprezinta acum 39% din veniturile totale ale companiei, oamenii nostri vor beneficia de noi oportunitati. In afara de acestea, fiind parte dintre cele mai mari si importante regiuni europene vom putea sa adoptam si sa adaptam noile strategii comune, sa investim in lansarea de programe inovatoare pentru a dezvolta afacerea mai repede", a declarat, in comunicat, Gerard Chandran, managing director al Mondelez Romania.
Grupul american Mondelēz International este prezent in 165 de tari si a avut anul trecut venituri de 35 miliarde dolari.