Efect de bumerang. Haos in comertul german dupa victoria nationalei, 7-1, cu Brazilia
Multi comercianti germani au vrut sa profite de parcursul bun al propriei nationale la turneul final al Cupei Mondiale pentru a-si creste vanzarile, dar ultimul meci, scor 7-1, in semifinale, cu Brazilia, a avut un efect de bumerang in ceea ce priveste profitul, dar si relatiile cu clientii.
Der Westen a prezentat mai multe situatii neobisnuite inregistrate dupa victoria la scor a "nationalmannschaft".
Magazinul online de piese auto Kfzteile24.de a promis inaintea competitiei o reducere a pretului produselor cu 5% pentru fiecare gol marcat de Germania pe meci. Pana in semifinale nu au fost probleme, chiar si in cazul victoriei cu 4-0 din meciul cu Portugalia, din faza grupelor. Insa scorul de 7-1 inregistrat de elevii lui Joachim Low a fost prea mare nu numai pentru brazilieni, ci si pentru magazinul respectiv. Clientii au intrat imediat pe site pentru a beneficia de oferta si au constat, cu surprindere, ca preturile fusesera crescute, chiar si cu 20%. Ei si-au manifestat nemultumirea pe pagina de Facebook a companiei si pe bloguri, unde au fost prezentate imagini cu preturile dinaintea si dupa partida de marti, de la Belo Horizonte.De asemenea, link-ul care trimite spre Kfzteile24 de pe portalul de "chilipiruri" mydealz.de nu a functionat miercuri.
Un alt magazin online, de produse alimentare naturiste, a promis un discount de 10% pentru fiecare gol diferenta de scor. Se puteau face comenzi pana a doua zi la ora 23.59, insa site-ul nu a putut fi accesat, iar la relatii cu clientii nu a raspuns nimeni, toata ziua de miercuri.
Lantul de magazine de panificatie Busch le-a oferit clientilor o chifla gratuita pentru fiecare gol marcat de Germania. Scorul de 7-1 a depasit capacitatea acestor comercianti, dar ei au gasit repede o solutie pentru a nu-i nemultumi pe clienti, oferindu-le acestora vauchere pentru viitoarele cumparaturi.
Un local a promis o bautura gratuita pentru fiecare gol marcat, dar socoteala a relevat neprofitabilitatea initiativei: sapte goluri - sapte bauturi pentru cei 300 de clienti aflati in braserie la acea ora.
Organizatorii Marelui Premiu de Formula 1 al Germaniei au oferit o reducere a pretului biletelor cu 11 euro pentru fiecare gol marcat de nationala lui Joachim Low in semifinala CM cu Brazilia, astfel ca discountul a devenit de 77 de euro dupa scorul de 7-1.
Potrivit revistei germane Auto Motor und Sport, reducerea se aplica la sase categorii de bilete pentru intregul week-end, cu preturi normale cuprinse intre 265 si 515 euro, si pentru doua categorii de bilete pentru duminica, ziua cursei, cu preturi de 245 si 295 de euro.
Jorn Teske, seful Departamentului de marketing, a recunoscut ca nu se astepta la sapte goluri, mai ales ca din oferta fusesera excluse golurile marcate din penalti. Cu toate acestea, campania continua urmand a exprira in aceasta seara, pentru ca valabilitatea ei a fost stabilita initial la 48 de ore de la finalul meciului Brazilia - Germania. Biletele pot fi comandate prin telefon sau prin e-mail, numai cu parola "Germania castiga". Marele Premiu de Formula 1 al Germaniei va avea loc intre 18 si 20 iulie, pe circuitul de la Hockenheim.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS