Firma care il incalta pe Papa de la Roma vrea sa deschida inca 3-4 magazine in Romania pana la finele lui 2011!
Producatorul italian de incaltaminte Geox vrea sa deschida pana la sfarsitul anului viitor 3-4 magazine in orasele mari din Romania, prin distribuitorul sau Otter, in cadrul strategiei de consolidare a brandului in toate cele peste 100 tari in care activeaza.
"In Romania, operam prin partenerul nostru Otter Distribution si avem patru magazine monobrand, produsele fiind distribuite si prin intermediul celorlalte magazine Otter multibrand. Geox este un brand global si trebuie sa ne organizam imaginea in Romania ca in oricare alta tara in care operam", a declarat presedintele Geox, Mario Moretti Polegato, citat de Mediafax.
Seful Geox a adaugat ca magazinele vor fi deschise in malluri sau in spatii stradale din Bucuresti si alte orase mari din tara.
Producatorul italian este prezent in peste 11.000 de magazine multibrand si aproximativ 1.100 de unitati proprii din peste 100 de tari din lume.
Potrivit datelor Otter Distribution, vanzarile de produse Geox s-au ridicat in primele noua luni din acest an la doua milioane de euro, in scadere de la 2,5 milioane de euro in perioada similara a anului 2009.
Polegato a mai spus ca pretul mediu al pantofilor Geox este de aproximativ 100 de euro, exceptand gama pentru copii, iar clientii pe care mizeaza producatorul in Romania sunt cei care au emigrat in alte state, dar care isi fac cumparaturile din tara.
"Multi romani care emigreaza si locuiesc in Italia, Spania sau Franta cumpara produsele Geox. Asadar, pentru noi este important sa ne promovam produsele in Romania si sa deschidem noi magazine, chiar si in contextul situatiei economice dificile din prezent", a afirmat Mario Moretti Polegato.
De asemenea, Polegato a apreciat ca Romania reprezinta o oportunitate pentru dezvoltarea business-ului Geox, in contextul in care romanii sunt interesati de moda italiana.
"Am fost intr-un mall din Romania si magazinele erau pline. Romanilor le place moda, in special, stilul italienesc. Consider ca Romania reprezinta o oportunitate importanta pentru dezvoltarea brandului nostru. (...) Cred ca nivelul de trai al romanilor va creste in viitor, atingand pe cel din Italia sau Franta", a apreciat presedintele Geox.
Referitor la vanzarea, in 2009, a fabricii de pantofi de la Timisoara, Polegato a explicat ca a fost o masura care a facut parte din strategia companiei de a se focusa pe inovatie.
"Nu am penalizat Romania, a fost vorba de o decizie strategica a Geox de a opri investitiile directe in productia de pantofi, nu doar in Romania, ci in toate statele. Cladirea este inca a noastra, dar nu mai operam direct productia. Este o strategie diferita, pentru ca vrem sa ne focusam pe inovatie, marketing si distributie", a spus Polegato.
Oficialul companiei a adaugat ca a introdus recent o noua tehnologie - Amphibiox, prin care a dezvoltat incaltaminte impermeabila. Tehnologia a fost patentata de Geox.
"Geox Amphibiox beneficiaza de o noua tehnologie, incaltamintea fiind 100% impermeabila. Produsul se gaseste deja in magazinele din Romania. Am adus aceasta tehnologie si in Romania, pentru ca aici ninge din noiembrie pana in februarie", a adaugat Polegato.
Grupul Geox, cu vanzari de 865 milioane de euro in 2009, opereaza pe segmentul productiei de incaltaminte si imbracaminte pentru femei, barbati, adolescenti si copii.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS