eMAG deschide primul showroom din afara României la Budapesta și vizează vânzări de 300 mil. euro pe piața ungară, în 2020
eMAG
Retailerul online eMAG inaugurează primul showroom din afara României în Ungaria, unde țintește vânzări de 300 de milioane de euro până la finalul anului 2020.
Potrivit unui comunicat al companiei, eMAG vizează vânzări de un miliard de euro în Ungaria, în următorii cinci ani, fapt ce o poziționează drept cea mai mare companie românească din Ungaria și una dintre cele mai importante companii de e-commerce din Europa Centrală și de Est, capabilă să concureze cu retailerii offline și online globali.
“Investițiile susținute din ultimii ani în dezvoltare și tehnologie dezvoltată acasă ne-au permis să replicăm tot mai bine și în afara României inițiativele care au dovedit că sunt benefice pentru economie și pentru clienții noștri. Inspirați de rezultatele de acasă, plănuim ca până la finalul anului să deschidem încă trei showroom-uri în Ungaria. Acesta este unul dintre cele mai importante proiecte dezvoltate până acum de echipele eMAG Ungaria și Extreme Digital, după fuziunea de anul trecut, cu sprijinul colegilor din România”, a declarat Tudor Manea, Vicepreședinte eMAG România, Bulgaria și Ungaria.
Amplasat în centrul orașului Budapesta, primul showroom eMAG din afara României oferă clienților acces la cele mai noi produse din categoria electro-IT precum telefoane mobile, tablete, televizoare, electrocasnice mici, dar și produse pentru îngrijire personală, jucării și accesorii. Mai mult, clienții vor putea să ridice din showroom comenzile plasate online.
Pentru a diversifica opțiunile de ridicare personală a comenzilor, eMAG Ungaria va inaugura 100 de easybox-uri până la următorul Black Friday, dintre care 50 vor fi funcționale până în luna septembrie.
În martie 2019, eMAG Ungaria și Extreme Digital au anunțat fuziunea care, susținută de investiții în dezvoltarea de tehnologie în România, a condus la consolidarea poziției de lider a eMAG în regiune. Echipa din Ungaria numără în prezent 500 de angajați, iar până la finalul anului urmează să ajungă la 550.
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 18 ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.
Pe acelasi subiect: