Un nou supermarket din zona Dristor a fost inaugurat cu nervi. Desi s-au instalat cu noaptea in cap, multi au ratat startul in fata veteranilor care stiu sa dea coate.

Noul magazin, plasat strategic de altfel, se afla chiar langa o piata agroalimentara de la care, evident, isi doreste sa fure cat mai multi clienti. Intre timp, la concurenta, cumparatorii isi fac primele socoteli.

"-Un leu diferenta.
-Pentru un leu, doi lei, a meritat sa stati la coada de dimineata?
-De ce sa nu merite?!"

Lumea trebuia multumita si la Constanta, unde la deschiderea acestui hipermarket s-a organizat ad-hoc o cursa intre carucioare.

"Piata nu este saturata, iar clientii vor sti sa aleaga ce e mai bine", spune Tiberiu Danetiu, directorul de marketing al unui hipermarket.

"Micile magazine traditionale pierd teren. Importanta pietelor agroalimentare se va diminua de-a lungul timpului. Romanii au un apetit destul de ridicat de consum", adauga Raluca Raschip, Consumer Goods Director GfK Romania.

Cu patru ani in urma, supermarketurile aveau o cota de piata de 18%. Astazi au ajuns la 30 de procente si isi continua ofensiva.