Cum a schimbat pandemia comportamentul de consum. Bucureștenii încă nu se duc la mall. Centrele comerciale din provincie merg mai bine, după redeschidere
Mall
Prima săptămână de la redeschidere arată o performanţă relativ mai ridicată a traficului pentru centrele comerciale regionale comparativ cu cele din Bucureşti, potrivit unei analize publicate, miercuri, de compania de consultanţă imobiliară CBRE.
"Am remarcat un comportament diferit de consum, atât ca vizită în mall, cât şi la nivel de achiziţie, oraşele regionale mari fiind peste media din Bucureşti, cu mai mult de 80% din trafic recâştigat (...) O veste bună la nivelul întregii ţări este că acei consumatori care s-au întors la mall sunt cumpărători şi traficul se traduce în vânzări", a declarat Luiza Moraru, Head of Property Management CEE, CBRE.
Conform analizei, această situaţie a fost favorizată de faptul că logistica afiliată unei cumpărături online este mai puţin dezvoltată în afara Bucureştiului şi a impulsionat vânzările offline din oraşele secundare, de distanţele relativ mici din oraşele de provincie, care permit clienţilor să ajungă rapid la mall, evitând mijloacele de transport în comun şi de intensificarea acţiunilor de marketing şi comunicare online.
"Mall-urile care au comunicat în toată perioada de izolare şi care şi-au adaptat comunicarea noii normalităţi au câştigat o afinitate a publicului mai bună. De asemenea, obiceiurile de consum dobândite în ultimele luni nu trebuie desconsiderate sau minimizate, este necesar ca mall-urile să livreze mesaje acolo unde consumatorul s-a obişnuit acum să le primească, în online şi cu precădere în social media", a adăugat Luiza Moraru.
Centrele comerciale cu suprafeţe de peste 15.000 de metri pătraţi, care totalizează aproximativ 3,7 milioane de metri pătraţi de spaţiu construit la nivelul României, au fost redeschise pe 15 iunie aproape complet, cu excepţia cinematografelor şi zonelor de tip food court. Redeschiderea a coincis cu lansarea perioadei de promoţii în marile magazine de fashion şi accesorii, acestea reprezentând 40-50% din suprafaţa unui centru comercial.
Potrivit estimărilor CBRE, proiectele comerciale din oraşele regionale vor continua să înregistreze rezultate în creştere cel puţin până în toamnă, când perioada concediilor se va încheia şi cei peste 175.000 de studenţii vor reveni în Capitală.
Lipsa turismului internaţional din Bucureşti şi creşterea turismului intern va favoriza, de asemenea, vânzările centrelor comerciale din afara Bucureştiului, menţionează sursa citată.
În România, CBRE oferă servicii integrate (administrare şi coordonare de tranzacţii şi management de proiecte, servicii de design and build, managementul proprietăţii, administrarea investiţiilor, evaluare, închiriere de proprietăţi, consultanţă strategică, vânzări de proprietăţi şi servicii de dezvoltare) şi administrează un număr de opt centre comerciale cu o suprafaţă totală de peste 320.000 metri pătraţi şi un număr de aproximativ 1.000 de chiriaşi, care înregistrează un trafic anual total de peste 59 milioane de vizitatori. Compania are peste 100.000 de angajaţi, peste 530 de birouri în întreaga lume.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS