Cele zece branduri de moda care ar putea imbraca Romania in straie noi
Sursa foto: Ziarul Financiar
In ultimul deceniu piata locala de moda a atras zeci de branduri, in frunte cu liderii mondiali Zara si H&M, care au venit si au deschis sute de magazine pentru a castiga astfel o cota tot mai mare din cei 60-65 de lei pe care un roman ii cheltuie lunar pe haine sau pantofi, relateaza Ziarul Financiar.
Totusi, inca mai este loc de noi branduri in contextul in care bugetul romanilor va creste in urmatorii ani si odata cu el si apetitul pentru moda. Ce branduri lipsesc din Romania?
„Pe piata locala de retail inca mai este loc de dezvoltare, cred ca noi branduri pot veni in locul celor care nu au reusit sa se adapteze comportamentului de consum al romanilor si nu au avut evolutii pozitive. Mai mult, cele existente vor continua sa deschida magazine“, spune Meda Weidle (40 de ani), actionarul majoritar al firmei de amenajare integrala a spatiilor comerciale Duo Design. Pe lista clientilor companiei se numara printre altii H&M, brandurile din grupul Kenvelo si Mango.
Pe acelasi subiect: