Carrefour schimbă strategia și trece la magazine cu produse ieftine. Anunțul gigantului de retail
Carrefour
Grupul Carrefour, cel mai mare distribuitor din Europa, a anunţat deschiderea a două magazine marca Supeco în nordul Franţei, continuând iniţiativele destinate relansării operaţiunilor franceze, transmite Reuters.
Magazinele marca Supeco au fost introduse de Carrefour în Spania în anul 2012, când Pascal Clouzard conducea operaţiunile Carrefour din Spania, potrivit Agerpres.
În 2017, Clouzard a fost numit la conducerea operaţiunilor Carrefour din Franţa. În prezent, Carrefour operează 23 de magazine Supeco în Spania, 15 în România, două în Polonia şi unul în Italia.
Primul magazin Supeco din Franţa va fi deschis la Valenciennes, iar al doilea va fi deschis în data de 25 septembrie la Onnaing. "Carrefour adaptează formatul Supeco la piaţa franceză şi propune un model de tip 'soft discount'", a informat compania într-un comunicat.
Magazinele Supeco vor avea o suprafaţă de aproximativ 1.300 de metri pătraţi şi vor oferi aproximativ 2.000 de produse în loc de 15.000 de produse într-un supermarket obişnuit Carrefour. În total, grupul francez intenţionează să deschidă cinci magazine de acest tip în următoarele luni.
Carrefour, companie care operează 12.000 de magazine la nivel mondial, dintre care 5.200 în Franţa, este în mijlocul unui plan de restructurare pe cinci ani destinat reducerii costurilor şi creşterii performanţelor.
În România, Grupul Carrefour numără 303 magazine, dintre care 32 de hipermarketuri 'Carrefour', 218 supermarketuri (203 magazine 'Market' şi 15 magazine 'Express Orange'), 42 magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact' şi un magazin de comerţ online.
Conceptul Supeco se situează între discounter și cash&carry și fost lansat inițial în Spania. Magazinele Supeco au o suprafață de vânzare cuprinsă între 1.500 și 2.000 metri pătrați și se focuseaza pe categoria de produse proaspete.
"Supeco este un concept de magazin preponderent orientat către prețuri, către oferte cât mai bune și către o gama adaptată tuturor nevoilor, propunând produse atât consumatorilor persoane fizice, cât și celor interesați de creșterea afacerilor proprii", potrivit datelor de pe siteul companiei.
Pe acelasi subiect: