Carrefour s-a aliat cu Google în Franța, pentru a-și dezvolta vânzările online
Carrefour, cel mai mare retailer fracez, a încheiat un parteneriat cu Google, pentru a-și dezvolta vânzările online, pe măsură ce companiile concurente au luat cu asalt comerțul pe internet.
Carrefour a anunțat că, începând de anul viitor, produsele pe care le vinde lanțul de retail vor fi disponibile pe un site dedicat shoppingului online, pe care motorul de căutare american îl dezvoltă în Franța, scrie Reuters.
Colaborarea dintre cei doi giganți vine în contextul în care tot mai multe lanțuri de retail tradiționale investesc masiv în platforme de cumpărături online și de livrare la domiciliu, în lupta acerbă pentru a câștiga tot mai mulți clienți și pentru a ține piept gigantului Amazon, care a transformat radical comerțul.
De exemplu, lanțul de supermarketuri Monoprix a devenit, în martie, primul retailer francez care a început să livreze produse prin intermediul Amazon. Casino, grupul care deține Monoprix, mai are și un parteneriat pentru livrări la domiciliu cu retailerul online britanic Ocado.
De cealaltă parte, Alphabet, compania mamă a Google, oferă servicii de shopping online către retaileri ca Walmart, dându-le posibilitatea acestora să-și listeze produsele pe un site special de shopping sau în Google Assistant, pentru cumpărături de pe dispozitivele mobile.
Colaborarea cu Carrefour este prima de acest fel din Franța.
În încercarea de a rămâne lider pe piața franceză a supermarketurilor, una extrem de competitivă, Carrefour a încheiat, în aprilie, o alianţă pe cinci ani și cu lanţul de magazine Systeme-U, prin care va deveni cel mai mare cumpărător de pe piaţa internă.
Cele două companii au anunţat că vor negocia în comun achiziţiile cu principalii lor furnizori de produse alimentare şi nealimentare, un parteneriat care va pune pe primul plan producătorii agricoli francezi.
Este cea mai recentă alianţă din industria supermarketurilor din Franţa, afectată de intrarea gigantului american Amazon, în 2017.
În ianuarie, Carrefour anunţa reducerea costurilor şi a numărului de angajaţi, precum şi majorarea investiţiilor în comerţul electronic, pentru a concura cu Amazon.
Carrefour, prezent şi pe piaţa din România, a înregistrat în 2017 pierderi nete de 531 de milioane de euro, în principal ca urmare a unor deprecieri de active în valoare de 1,3 miliarde de euro.
În România, Grupul Carrefour numără 303 magazine, dintre care 32 de hipermarketuri “Carrefour”, 218 supermarketuri (203 magazine “Market” şi 15 magazine “Express Orange”), 42 de magazine de proximitate “Express”, zece magazine de proximitate “Contact” și un magazin de comerţ online.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS