Carrefour România estimează o creştere a cifrei de afaceri cu 4-5% în acest an și mizează pe deschiderea de noi magazine
Carrefour
Retailerul Carrefour România estimează o creştere a cifrei de afaceri cu 4-5% în acest an, de la 2,01 miliarde euro anul trecut, mizând pe deschiderea de noi unităţi, a declarat Florin Căpăţână, director de dezvoltare durabilă şi relaţii instituţionale al companiei, citat de News.ro.
Potrivit retailerului, planurile de dezvoltare ale grupului sunt corelate cu creșterea economică a României, aceasta fiind estimată de analiști în acest moment între 4,4% și 5,1%.
”Avem în vedere un plan de dezvoltare cu care dorim să mergem înainte, să dezvoltăm magazine în oraşe, în diferite formate, aşa cum am făcut şi până acum. Ne bazăm această creştere pe deschiderea de noi unităţi, dar şi pe proiectul de genul celui anunţat azi, precum şi pe dezvoltarea de produse noi”, a declarat Florin Căpăţână, director de dezvoltare durabilă şi relaţii instituţionale al Carrefour România.
Acesta a spus că nu poate face public numărul magazinelor ce urmează a fi deschise.
În România, Grupul francez Carrefour deţine 318 magazine, hipermarketuri şi supermarketuri, dar şi un magazin de comerţ online, Carrefour Online.
Retailerul a anunțat că va continua să dezvolte parteneriatele cu producătorii locali şi a lansat joi "Filiera Calităţii Carne de Mânzat", a patra filieră de produse româneşti, după cele pentru porc, morcov şi cartofi.
Acest tip de parteneriat pentru promovarea produselor româneşti şi a producătorilor locali, lansat de Carrefour în România începând din anul 2008, asigură monitorizarea şi verificarea continuă a standardelor de calitate stabilite împreună cu partenerii de către o echipă de experţi. Produsele sunt disponibile în toate hipermarketurile Carrefour din Bucureşti, dar şi la comandă, pe platforma Bringo.
“Carrefour promovează produsele româneşti şi producătorii locali, dovada fiind ponderea substanţială pe care produsele autohtone o au în magazinele noastre. Spre exemplu, pe segmentul carne regăsim carne de pasăre 100% românească, carne de vită în proporţie de 90% din producţie locală şi aproximativ 60% carne de porc de la fermele din România. Prin lansarea celei de-a 4-a Filiere a Calităţii pentru carnea de mânzat Carrefour îşi continuă angajamentul de a oferi clienţilor produse româneşti proaspete şi gustoase, având garanţia calităţii prin monitorizarea atentă şi verificarea continuă a standardelor agreate cu partenerii”, a declarat Florin Căpăţână.
Produsele comercializate sub umbrela "Filierei Calităţii Carne de Mânzat" provin de la două ferme de carne din judeţele Argeş şi Braşov, rasa Charolaise, animale care cresc liber şi sănătos pe păşuni de munte, hrănite 100% natural cu iarbă proaspătă, fân şi cereale, a precizat Silviu Diaconu, director în cadrul Carrefour România.
Carnea este tranşată şi ambalată într-un abator specializat aflat în Râmnicu Vâlcea, iar produsele astfel obţinute sunt livrate către hipermarketurile Carrefour din Bucureşti, putând fi găsite în zona de Măcelarie-Autoservire.
De asemenea, clienţii vor putea găsi produsele din Filiera Calităţii Carne de Mânzat şi pe platforma Bringo, începând cu această lună.
Pe acelasi subiect: