"Vanzarile Cacharel in Romania au crescut de la an la an, trecand prin toate etapele specifice unei evolutii crescatoare, au existat si perioade de stagnare sau chiar de regres, depasite insa cu succes", potrivit companiei. 

Cacharel a vandut in cei 7 ani de activitate pe piata romaneasca peste 5.000 de costume si in jur de 6.500 perechi de pantofi. 

Cele mai scumpe produse existente in magazin sunt costumele editie limitata, precum costumul din 70% lana Cerutti si 30% matase, care ajunge la 3.300 lei.

Fiecare colectie a brandului are cel mult patru produse in editie limitata. 

Cacharel arata ca romanii si-au schimbat atitudinea fata de produsele de lux, vor un raport echilibrat intre calitate si pret si sunt prudenti, studiind cu atentie oferta. 

"Clientul roman si-a schimbat atitudinea comparativ cu anii trecuti. Acesta a devenit receptiv si deschis catre produsele si serviciile de lux, pretinzand grija si atentie maxima de la o companie; este in cautarea calitatii si a raportului echilibrat intre calitate si pret; este in general lipsit de timp si doreste sa se simta valorizat, pretuit, respectat; este interesat de tendintele actuale; nu este deloc inconstient la cumparaturi, ci prudent, studiind si testand oferta si fiind preocupat de investitia pe termen lung. Pretul are importanta in alegerea unui anumit produs, dar calitatea primeaza in fata pretului", spune Florin Leoveanu, brand manager Cacharel Romania. 

In 2014, printre cele mai cautate produse marca Cacharel au fost pantofii in nuante de maro si cogniac, accesoriile colorate (papion, butoni, cravata, batiste etc) si costumele navy si electric blue. 

Produsele care ajung in magazinele din Romania sunt fabricate in Franta, Italia, Turcia.

Cacharel are un magazin in Baneasa Shopping City. 

Potrivit Cacharel, Romania reprezinta o piata atragatoare pentru brandurile de lux, datorita orientarii si receptivitatii populatiei catre produsele de lux.  Brandul Cacharel a fost creat in 1962 de catre Jean Bousquet.