Branza, cozonacii si zacusca romanesti ajung pe rafturile supermarketurilor din Italia
Produsele marca proprie ale Carrefour Romania vor ajunge pe rafturile hipermarketurilor detinute in Italia de grupul francez, datorita numarului mare de romani stabiliti in aceasta tara care fac cumparaturile in magazinele Carrefour.
"Am demarat discutiile acum o luna cu colegii din Italia pentru a duce produsele romanesti pe rafturile hipermarketurilor Carrefour din Italia. Au observat ca foarte multi romani stabiliti in Italia fac cumparaturile la Carrefour. (...) Este vorba de produse precum branza telemea, cozonac, zacusca sau miere. Se va face o analiza a magazinelor, in functie de zonele in care sunt concentrati mai multi romani. Ne uitam si la Spania, avand in vedere numarul mare de romani care traiesc acolo", a declarat directorul comercial al Carrefour Romania, Vlad Ardeleanu, citat de Mediafax.
Portofoliul de produse marca proprie al Carrefour Romania cuprinde in prezent circa 1.400 de referinte si reprezinta circa 13% din vanzarile retailerului. Compania a inregistrat anul trecut vanzari de 986 milioane euro, fara TVA, cu 3% mai mari fata de valoarea din 2011.
"In tarile dezvoltate, ponderea marcilor private in vanzarile retailerilor ajunge pana la 30%, iar in Romania, potrivit datelor Nielsen, sunt undeva la 8,5%. Carrefour doreste sa se extinda pe acest segment. In 2012 comparativ cu 2011, vanzarile de marci proprii au crescut cu 10%, crestere recunoscuta si in prima parte a acestui an. Crestem pe aceasta zona mai mult decat pe global. Ne dorim sa crestem ponderea marcilor private", a mai spus Ardeleanu.
Potrivit directorului de marci proprii al companiei, Monica Coliu, retailerul dezvolta anual 100 de produse noi marca proprie, iar peste 90% dintre produsele alimentare sunt fabricate in Romania.
"Produsele marca proprie ale Carrefour Romania sunt mai ieftine cu 20% decat marcile cunoscute, pentru ca sunt eliminate costurile de marketing si de publicitate, dar calitatea este aceeasi", a adaugat Coliu.
Grupul Carrefour este prezent pe piata din Romaania cu 116 magazine si trei formate: hipermarketurile Carrefour (24), supermarketurile Market (68) si magazinele de proximitate (24). Recent, Carrefour Romania a semnat un contract cu retailerul local Gulliver, care cuprinde noua magazine in Bucuresti, pentru a intra in franciza Express.
Carrefour Romania este parte a grupului francez Carrefour, prezent in 33 de state cu 9.900 de magazine.
Mai multe despre:
#Carrefour#retail
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS